Arkadaşlar kuzenim ile 3 aydır baya samimi yazışıp konuşuyoruz, sizce bu normal mi?

Kız kuzenimle son 3 ay öncesine kadar pek konuşmuyorduk, o turkiyede ben ise yurt dışında buyudugum için pek tanismiyorduk. O yurt disina gelince hep evimizde kalir ama konuşmazdı benlen fazla. Son 3 aydır ekledim onu ve baya konuştuk. Bugün kiz annemlerle konuşurken annemin şarji bitti ve ben kızi kendi telefonumdan aradım ve anneme verdim. Kızda bana ya sen neden aradın beni? Annen numaramı nerden aldın dese ne diyeceksin dedi: bende rahatsız olsaydın aramazdım dedim. Oda bana yok ama annen görseydi yazismalarimizi sen ne diyecektin ona ben de kötü bir şey yokki dedim. Sizce bu kuzenim neden öyle tepki verdi?

Arkadaşlar kuzenim ile 3 aydır baya samimi yazışıp konuşuyoruz, sizce bu normal mi?
Cevapla