Kardeşim dediğim en yakın kız arkadaşımla 2 aydır konuşmuyoruz sizce normal mi?

Sevgili yaptı ve beni bıraktı saçma sapan bahanelerden ötürü. Bugn bayramımı bile kutlamadı. 15 senelik en yakn arkadaştık. Bi yorumunuz var mı

Kardeşim dediğim en yakın kız arkadaşımla 2 aydır konuşmuyoruz sizce normal mi?
Cevapla