Abimle bir yıldır konuşmuyoruz. Bu çok tuhaf mı sizce?

Biz iki kardeşiz. Abimle 1 senedir konuşmuyoruz bir dahada barışmayı düşünmüyoruz. Telefonlarımız birbirimize engelli sosyal medya hesaplarımız engelli. Ailemle yaşıyor yanına gidince birbirimizin suratına dahi bakmıyoruz. Sizce çok mu tuhaf? Dışardan ne düşünürsünüz? İzlenminiz nasıl olur?

Abimle bir yıldır konuşmuyoruz. Bu çok tuhaf mı sizce?
Cevapla