Biri ile tanıştık ama sürekli konuşmuyoruz bu normal mi yoksa?

Yani sıfır iletişim yok ama karakteri soğuk biri mesafeli daha doğrusu konuşuyoruz ediyoruz ama çok sık değil
Biri ile tanıştık ama sürekli konuşmuyoruz bu normal mi yoksa?
Cevapla