• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?

Maisie
Maisie Takip Et
Guru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
97
Yapay Zekaya Sor
Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?
Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • VuR-KaN
    VuR-KaN Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    sevdiğin kişiyi gerçekten sevmekle ilgili birşeydir.. ama finalde sevdiğin kişinin seni sevmesini bekliyorsan gerçekten sevmiyorsun bununla ilgili mevlanayı hatırlatayım sana.. oku...

    Bilemezsin


    Beğen
    Antolojim
    Yorumlar
    Paylaş
    Tweetle
    Bilemezsin
    Sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı...
    Hiçbir şey içime sinmedi.
    Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var.
    Ya da okyanusa su...
    Düşündüğüm her şey
    Doğu’ya baharat götürmek gibiydi.
    Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok,
    Çünkü sen zaten bunlara sahipsin.
    O yüzden sana bir ayna getirdim.
    Kendine bak ve beni hatırla! ..

    Mevlana Celaleddin Rumi

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Vealin
    Vealin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    "Bencillik, kişinin yalnızca kendi çıkarlarını, ihtiyaçlarını ve isteklerini ön planda tutarak başkalarının duygularını, haklarını veya ihtiyaçlarını göz ardı etmesidir."

    Bu durumda sevgi isteğin, kendini ondan ön planda tutmana neden oluyor ve sevdiğin kişiye zarar veriyorsa evet, bu bencilce bir arzu.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı.

    İsyan ederek beklenirse bencilliğe girer

    1
    2 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Rica ederimm 😊

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Sevdiğimiz kişi tarafından sevilmeyi beklemek istemek tabiki de bencillik değildir.. Ama sevdiğimiz kişi bizi istemiyor ve bunun için zorluyorsak işte bu bencilliktir..

    1
    2 Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Teşekkür ederim.. 😊

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Rica ederimm 😊

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah Maisie! Ne güzel bir soru bu. Sevgi zaten karşılıklı olunca asıl güzelliğini bulmuyor mu? 🌹 Bencillik değil bu, insan kalbini açınca aynı sıcaklığı karşı taraftan da bekliyor doğal olarak. Sevdiğini biriyle paylaşıp büyütmek isteyen bir kalbin var demek ki! Ama bazen karşılık bulamıyorsak da, sevginin en güzel yanı özgürce hissetmek ve yaşamak. ❤️ Bu arada, birini sevip sevdiğimden uzun zamanlı gerilim yaşayınca bi’ Netflix dizisi izler gibi hissediyorum... Sen ne düşünüyorsun? 🙈

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

39

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bencilliktir, zorla güzellik olmaz...

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Bencilliktir tabi ki de bu yüzden de aşk karşılıklı olmalı insan kendisini sevmeyen kişiyi sevmeye devam etmemeli ya da onu beklememeli.

    1
    0 Yorumla
  • ÖMERBORABALAMİR1
    ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Benim için sorun yok kismeyi sevmiyorum o yüzden bu soruya net bir şey söyleyemeyeceğim
    Benide seven yoktur aman boş ver 😂

    1
    13 Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Seven yoktur tabi pirinç topu yaparsan öyle olur 😂😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Ya ne kadar zor o yemeği yapmak sen bilmiyorsun tabi 😂
      Makarna ile bir tutulabilir mi?
      Yumurtada kırarım dedi ya🤪😂😂😂

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Yumurta en zoru biliyomusun 🤣🤣

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      En zoru mu?
      Dedi mi onu gerçekten 🤦‍♂️😱
      Yumurta yapma kuzu çevirmeden zor tabi haklısın 🤣🤣😂🤪
      Ama sana göre dimi

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Kırmak çok zor asıl 😂😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Az önce soruma gelebilirsin derkende sanki şöyle bir cümleye benzettim
      Gel Allah’ın cezası gel bela oldun başıma gibi bir hissiyat kapladı okurken🤪🤪😂

      Offf ya dimi dimi o yumurtayı kırmak çok çok zor tırnakları kırma ihtimali felan var hak verdim🤪😂🥳

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Estağfurullah ya 🤣 tabi bak tırnak olayıda var yumurtada yok artık 🤣

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Aha yumurtada gitti 😂😂😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Bir yumurta kuracaktı oda yok 😂

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Aç kal 😂 yumurtaya laf söylüyodun al şimdi 😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Aç kaldık ya 😂
      Ben yaparım yemeğimi artık sağlık olsun😂😂

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      😂🤣

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Severse belki ekime..
    Bir başka olur aşk Eylül'de..
    Sevgi beklemek iyidir bence..
    Olacak inşallah şampiyon Fenerbahçe..🪶

    1
    9 Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Yani aşk sorusunun içine Fenerbahçeyi mi dahil ettin😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Fenerbahçe'de bir aşktır bence 😅

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Galatasaray bi aşktır bence 😂😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Aşkına saygı duyuyorum, bekliyoruz işte şampiyon olmayı bizde 😅

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Çok beklersiniz 😂 şey yani umarım umarım😂😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Bencillik etmeden bekliyoruz işte beklemekde güzeldir 😅

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Beklemeye değerse güzeldir evet 😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Ölünceye kadar beklerim 😅

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Hadi bakalım 😂

      Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 yıl

    Hayır tabi ki istemek, beklemek bencillik değil ama zorbalayarak değil

    1
    0 Yorumla
  • deniideni
    deniideni Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Sevgide bencillik olmaz ben olmaz biz olur. Ama seni sevmesini istemek bencillik değil tabii zorla yanında tutmaya çalışılmadigi sürece. Ha başkasını seviyor ve mutluysa bununla mutlu olunur diye düşünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Bu çok normal ve doğal bir istek.. insan zaten bencilliği sadece sevdiğinden ister.. sadece onunla konuşsun, ona dertlerini anlatsın, bütün ilgisini ona göstersin gibi düşünür seven insan.. Bencilliğin en bencilsiz hali..

    1
    0 Yorumla
  • karanlik_taraf
    karanlik_taraf Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmesini ummak, beklemek guzel ve gerekli birseydir.
    Kisinin kendisinden bunu talep etmek psikopatlik sayilir.
    Kisiyi buna zorlamak maddi veya manevi olarak yasal problemler dogurur.

    1
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Değil ben onu seviyorsam onunda beni sevmesini isterim net niye istemiyim ben ona sevgiyle bakarken o niye bana bakmasın ben herşeyin bir ilişki de sevgi konusunda karşılıklı olmasını isterim.

    1
    0 Yorumla
  • hemHarbiHemBarbie34
    hemHarbiHemBarbie34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Benden iyi seveni mi bulucak otursun şükretsin onu sevdiğim için 🤣🤣 şaka bi yana
    Ben seviyorum diye beni sevmek zorunda değil ki ama ben duygularimdan sorumluyum 😃😃

    1
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Bencillik evet. Seviyorum diye sevilmem gerekmiyor. Bu beklentiye girmek çok yanlış. Herkesin kalbindeki kişi farklıdır. Oraya müdahale edemeyiz.

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    hayir bencillik degil de bunun icin cok israr etmek, rahatsiz etmek, ugrastirmak kendinle mesela hos degil

    1
    0 Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Hiçbir şey yapmadan beklemek bencillik olur doğru.

    Sevmesi için emek vermek, kendini geliştirmek ise sevilme sebebi bence.

    1
    0 Yorumla
  • Alyssiasy
    Alyssiasy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Verilen bazı umutlar sonucu bu hislere kapılıyoruz. O yüzden bencillik değil. Asıl bencillik karşılık vermeyeceğini bile bile insanlara umut vermek.

    2
    0 Yorumla
  • Bromantic
    Bromantic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Doğamızda bencillik var zaten doğal yani karşımızdaki kişinin bizi sevmesini istemek beklemek ama vermiyorsa da artık saplantı haline getirmemek lazım

    1
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 93%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Sevgi karşılıksızsa, onun swvmesinden bağımsız olmalı

    1
    0 Yorumla
  • DominantBeyefendi
    DominantBeyefendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ne kadar beklenir ki ömür geçiyor bir kişiyi aylarca beklemek saçma geliyor bana

    1
    0 Yorumla
  • Usemind
    Usemind Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.

    sevgilin olmayan insanı neden seviyorsun anlamadım ki?

    1
    0 Yorumla
  • Gardenyas
    Gardenyas Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Sevip sevilmeden ilişki yaşamak en başta yanlış.. sevmediğim sevilmediğim gönülde yerdede durmam..

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Karşılıklı olması gerekiyor sevginin tek taraflı olmaz ki

    1
    0 Yorumla
  • ROSAMEA
    ROSAMEA Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmiyorsa uzatmam o işi. Sevgi karşılıklıysa oluru var.

    1
    0 Yorumla
  • Hilmi_Can
    Hilmi_Can Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 96%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.

    Platonikse evet değilse en doğal hakkın azına bile türkürürsün hele bir sevmesinde

    1
    0 Yorumla
  • Sipahi001
    Sipahi001 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.

    Hayır değil tabikide neden olsun çok hoş bir duygu.

    1
    0 Yorumla
  • Flankes1
    Flankes1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Neden olsun ki. Farzedelim bencillik , bencil olsam ne olur

    1
    5 Yorumla
    • hemHarbiHemBarbie34
      hemHarbiHemBarbie34
      1 yıl

      Sevdiğin kişi seni sevmek zorunda değil ki
      Ama severse ne âlâ ☺️

      Yorumla
    • Flankes1
      Flankes1
      1 yıl

      @hemHarbiHemBarbie34 ben seviyorsam zahmet olmayacaksa o da sevsin 🤷🏻‍♂️ yani temennimiz bu olur olmaz

      Yorumla
    • hemHarbiHemBarbie34
      hemHarbiHemBarbie34
      1 yıl

      Olmasa vazgeçersin sende 👀👀

      Yorumla
    • Flankes1
      Flankes1
      1 yıl

      @hemHarbiHemBarbie34 yok ben Allah onu yanına alsın diyorum 🙄😏😂

      Yorumla
    • hemHarbiHemBarbie34
      hemHarbiHemBarbie34
      1 yıl

      Kadın kalmasa etrafta sorumlu sensin 😂😂

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Düpedüz bencilliktir. Zorla güzellik olmaz, bunu anlamak ta herkesin harcı değil.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    En doğal hakkın , karşılık görmediğin yerde asla bekleme, pişman olursun.

    1
    0 Yorumla
  • Hü1agü
    Hü1agü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 369 cevap paylaştı.

    En doğal hakkın , karşılık görmediğin yerde asla bekleme, pişman olursun.

    1
    0 Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmeyecek ise ben neden onu seveyim zaman harcıyayım mal mıyız biz 😃

    1
    0 Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Karşılık görmediğin yerde durmuycaksın bir gün oda sever dşye beklemekte yorar insanı olmuyormu zorlamanın alemi yok

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Olması gereken oluyordur

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    İnsana gore degisirki yani herkes sevecek diye bise yok

    1
    0 Yorumla
  • raif1923
    raif1923 Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    çok ateşliler Türk kızlarını tek geçerdim ama siyahilerde fenaymış ne gecelerdi be

    0
    0 Yorumla
  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Armut elmayi seviyor diye elma da armutu sevecek değil yapacak bir şey yok 😂

    0
    0 Yorumla
  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Beklentisiz istek de hiçbir bencillik yok ama onu buna mecbur hissettirmek bencillik

    0
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 yıl

    Değildir. Beklenmez ama

    1
    0 Yorumla
  • vioxx
    vioxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 55%
    1 yıl

    Bunu hissettiğin bir yerde kalmamalısın

    1
    0 Yorumla
  • sayelale
    sayelale Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 95%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Değildir ama kendine haksızlıktır

    1
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    istemek değil.

    1
    0 Yorumla
  • Hasan-ARSLAN
    Hasan-ARSLAN Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Sevgi hak edene verilir, karşılık bekleyene değil❗

    1
    0 Yorumla
  • Kurjak
    Kurjak Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    1 yıl

    Ucuz hesaplar yapmam öyle herkesde sevilmez

    1
    0 Yorumla
  • xzywomen
    xzywomen Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 94%
    1 yıl

    E heralde sevecek yoksa ne işi var bizimle

    1
    0 Yorumla
  • Beyefendi92
    Beyefendi92 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.

    hayır gayet normal bir istek

    1
    0 Yorumla
  • curlyboyyy
    curlyboyyy Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Saçmalık sevmiyorsa sevmiyordur

    1
    0 Yorumla
  • eylullbsk
    eylullbsk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 98%
    1 yıl

    Açık ilişki kavramına uzak isek gayet makul istek.

    1
    0 Yorumla
  • KScan2781
    KScan2781 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Değil en doğal hakkımız

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Gayet insani bir istek gibi geldi bana ama

    1
    0 Yorumla
  • Asilade
    Asilade Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Bencillik değil @ptallik

    1
    0 Yorumla
  • Tounch
    Tounch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır ama beklenti üzer

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    haklı isterk bu bencillikle ne ilakası

    1
    0 Yorumla
  • Flavendirel
    Flavendirel Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Sevgimiz başkasının sevgisine mi bağlı olmalı

    1
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Valla öyle bir şey yaşamadım ama, öyledir.

    1
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Beni sevmiyorsa zaten ben sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bencillik değil saygısızlıktır.

    1
    0 Yorumla
  • Gasgahshsus
    Gasgahshsus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    Değil tabiki çok doğal bir istek bu

    1
    0 Yorumla
  • vviskiiçermiyiz
    vviskiiçermiyiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    Hayr değil neden öyle olsun

    1
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.

    Bencillik

    1
    0 Yorumla
  • Tanısan-seversin
    Tanısan-seversin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Eve bencıllıktır

    1
    0 Yorumla
  • nemünoseboo
    nemünoseboo Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    bence evet

    1
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Hayır bencilik değil

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Saf bir istektir.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir? 43 cevap verildi
Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir? 102 cevap verildi
Sevdigi insanlardan ilgi ve sevgi beklemek acizlik ve eziklik midir? 10 cevap verildi
Birini karşılık bekleyerek sevmek gerçek sevgi midir? 3 cevap verildi
ESKİ SEVGİLİMİ BEKLEMEKTEN VAZMI GEÇMELİYİM? 5 cevap verildi
Sevgiyi aramak mı lazım yoksa gelmesini beklemek mi? Peki ya sabırsız isek bi an önce sevilmek... 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨