Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?

Yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahir'liğinden?
Tahir olmakta ayıp değil
Zühre olmakta
Hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil...
Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?
#Huzur
Sevdiğimiz kişinin de bizi sevmesini istemek, beklemek bencillik midir?
Cevapla