Başta kavga edince gönlünü alıyordum haklı olduğunu düşününce gidip konusup hallediyorum ama cok toxic birisi bu yüzden herşeye kavga edebiliyor bende artık gönlünü almak yerine soğuk davranıp sohbetten uzaklaşıyordum uğraşmıyordum oda benim kız gibi davrandığımı söyledi haklıda olsam gurursuzluk yapıp gönlünü almamı istiyor artık hep kendisi barışan taraf olduğunu söylüyor
Ben ne yapacam şaşırdım cidden kendimi haklı görünce af dilemek cok zor geliyor ben erkek olduğum için mi soğuk davrandım diye kız gibi görülcem yani benmi haklıyım o mu?
Birisi aydınlatsın ne yapacağım konusunda
Ben ne yapacam şaşırdım cidden kendimi haklı görünce af dilemek cok zor geliyor ben erkek olduğum için mi soğuk davrandım diye kız gibi görülcem yani benmi haklıyım o mu?
Birisi aydınlatsın ne yapacağım konusunda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer