Sevgilimle kavga ettikten sonra haklıda olsam benim gönlünü almamı istiyor?

Başta kavga edince gönlünü alıyordum haklı olduğunu düşününce gidip konusup hallediyorum ama cok toxic birisi bu yüzden herşeye kavga edebiliyor bende artık gönlünü almak yerine soğuk davranıp sohbetten uzaklaşıyordum uğraşmıyordum oda benim kız gibi davrandığımı söyledi haklıda olsam gurursuzluk yapıp gönlünü almamı istiyor artık hep kendisi barışan taraf olduğunu söylüyor

Ben ne yapacam şaşırdım cidden kendimi haklı görünce af dilemek cok zor geliyor ben erkek olduğum için mi soğuk davrandım diye kız gibi görülcem yani benmi haklıyım o mu?
Birisi aydınlatsın ne yapacağım konusunda
Sevgilimle kavga ettikten sonra haklıda olsam benim gönlünü almamı istiyor?
Cevapla