Flörtüm alevi ben sünni. Karşı tarafla tanışalı 3 gün filan oldu. Annem biz farklıyız diye kesinlikle istemiyor. Ne yapacağım?

Konuşmayı kessem çocuk gerçekten çok iyi baya iyi. Böyle zamanda böyle biri bulmak imkansız. Ama 3 gün tanıdığım biri için de annemi karşıma alamam. Sonra doğa gibi başımı dizlerime vurup ağlamak istemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum

Flörtüm alevi ben sünni. Karşı tarafla tanışalı 3 gün filan oldu. Annem biz farklıyız diye kesinlikle istemiyor. Ne yapacağım?
Cevapla