Toksik bir ilişkideyim, kopamıyorum ama düzelsin de istiyorum ne yapmam lazım?

LÜTFEN YARGILAMADAN YORUM YAPIN, ADAMA AŞIĞIM AMA ARTIK HİÇBİR ŞEYİMİ BEĞENMİYOR, ELEŞTİRİP DURUYOR. KONUŞMUYORUM ŞU AN AMA DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM. NE YAPMAM LAZIM?

Toksik bir ilişkideyim, kopamıyorum ama düzelsin de istiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla