Toksik bir ilişkim var ama ayrılamıyorum bir türlü kopamıyorum, ne yapacağım?

1 senelik ilişkimiz var aynı bölümü okuyoruz aynı sınıftayız Onu çok seviyorum ama düşüncesini zihnini sevmiyorum. Her şeyime karışıyor arkadaşlarıma, giydiklerime, yediğime içtiğime , ne konuşup konuşmayacağıma her şeye. Ya evimin kapısını yılbaşı için süslemek istedim ne var bunda ne var yani? Benimle marketin ortasında kavga etti ya saçma sapan işler yapma diye Allah aşkına ne var bunda. Hele bir tartışmasını görün her yeri dağıta dağıta gözlernden ateş fışkırıyor görseniz sanki beni öldürücek. Beni değiştirmeye çalışıyor ona ve onun ailesine göre biri olmamı istiyor ama ben değişmek istemiyorum neden değişiyim ki bu şekilde mutlu olamam. Ne canım ayrıl falan diceksiniz abi olmuyor olmuyor birqz önce oturdum fotoğraflarımıza baka baka kıyafetlerini koklayarak ağladım nostaljik film gibi.

Toksik bir ilişkim var ama ayrılamıyorum bir türlü kopamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla