Toksik ilişkim var ama bağlandığım için ayrılamıyorum. Böyle nereye kadar gider?

uzun ilişkim var ama en basından beri asırı toxic ilerliyo kiminle konustugumdan tutun yolda yurumeme kadar karısılıyo önceden asla böyle bi insan değildim aile olarak asla uyuşmuyoruz birbirimizi anlayamıyoruz sadece alıskanlık baglılık var aramızda askın oldugunu sanmıyorum sahsen benim tanımımla ask değil bu ve son zamanlarda da düşünmeden edemiyorum baskası olsaydı keske diye veya bana iyi davranıp ilgi gösteren birisi var o olsaydı keske ve o da öyle olsaydı diye düşünüyorum bi yandan da çok kötü oluyorum aldatmak sayılır bu diye ayrılmak istiyorum ama baglılık var ayrılamıyorum ama mutlu da değilim napıcagımı bilemiyorum..:(

Toksik ilişkim var ama bağlandığım için ayrılamıyorum. Böyle nereye kadar gider?
Cevapla