Dün flörtümle buluştuk rica etsem benimle ilgilenir misiniz çok üzgünüm?

Her şey güzeldi beni metroda inip tramvaya bindirdi. Bacaklarım açık diye metroda erkekler çok diye ceketini çıkarıp üşümüşsündür dedi bacaklarımı örttü. Dün geceye kadar her şey güzeldi sonra Sabah kalktığımda görüldü yapmış gece attığım gifi. onun için görüldü demek olabilir bir şey benim gibi bakmıyor olaya. Güzel görüldü yemişiz sana da günaydın dedim aradım sonra açmadı sonra günaydın kuzu yazdı ki normalde uyandığj an günaydınnnnn yazan bir insandı gece uyuya kalmıştı bir kez daha aradım napıyosun falan dedim sonra neden görüldü attığını sordum gife mi mesaj atocam dedi günaydın yazabilirdin dedim gece uyuya kaldım ya o yüzden telefonu açtığım gibi görüldü oldu dedi sen de erken kalktın dedi sonra o günaydın kuzuya görüldü attım bu saatte kadar aramadım yazdım mesaj tek tik beş kere aradım açmıyor sizce amacı ne bunun ne istiyor yani dün Güzelken birden yazmamalar nedennnn neden böyle yapıyor?
Dün flörtümle buluştuk rica etsem benimle ilgilenir misiniz çok üzgünüm?
Cevapla