Ünideyken birinden hoşlanıyordum. Sizce onunla buluşmak ve konuşmak istediğimi söyleyip özür dilesem olur mu?

Konuşmazdım. 5 yıl böyle devam etti. Ve ben çok pişmanım şimdi yurtdışında yaşıyorum ara ara türkiye ye gidiyorum. Sizce onunla buluşmak ve konuşmak istediğimi söyleyip özür dilesem olur mu? Aynı zamanda ünideyken çok sıkıntılı günler geçirdim. Onunla konuşmak ve sevgili olmak istiyordum ama hayatımın en kötü dönemiydi. Bana boş olmadığını da az çok biliyorum. Duyumlardan ve bakışlarından sizce ne yapayım?
Ünideyken birinden hoşlanıyordum. Sizce onunla buluşmak ve konuşmak istediğimi söyleyip özür dilesem olur mu?
Cevapla