Eski eşim aylar sonra engeli kaldırdı neden? İletişime çekmeye mi çalışıyor?

8 ay önce eşimle ayrıldık. Büyük problemlerimiz yoktu ama ayrılmak istedi. Davadan 15-20 gün sonra instagramdan engelledi. Mesaj atmadım. Ayrılıktan 2 ay kadar sonra da mesaj attı ve konuşmay çalıştı ama ben ek sıcak davranmadım bi anda kavga çıkardı ve engelledi. Bi kaç gün önce sadece whatsaptan engeli kaldırmış ama ekli değilim instagram engeliyse duruyor. Sizce amacı ne? Yaklaşık 6-7 aydır engelliydimm.

Eski eşim aylar sonra engeli kaldırdı neden? İletişime çekmeye mi çalışıyor?
Cevapla