Eşim eskiden ilgiliydi 3 sene oldu artık ilgilenmiyor neden?

Evlenmeden önce çok güzel ilgiliydi, hediyeler alırdı beni gezdirirdi bana güzel şeyler söylerdi. 3 sene oldu hayatımız 2 yıldan beri aynı şekilde ikimizde çalışıyoruz ev iş iş ev , haftada bir …… onda da kendisi artık demeyecekmiş ben söylersem yapacakmış ben ilk istiyorum diye söyleyecekmişim.. çocuk da zaten düşünmüyoruz hep işlerimiz yoğun olduğundan her sene erteliyoruz. Zaten 2 yıl beni tanımak için bekleyecekti. İlk zamanlar mantık evliliği görücü usulu gibi evlendik. İlişkimizde aşk yok sevgi var. Ama yine de bu durum beni üzüyor. Ha bide birlikte hiç aktivite yapmıyoruz 2 3 ayda bir sadece gidersek alışveriş merkezinde bişeyler almaya gidiyoruz. Evde hep ikimizde telefonlara gömülüyoruz. Ben birşeyler yapalım diyorum yapmıyor. Film izleyelim diyorum, kendime zaman ayırcam diyor farklı dizi izliyor. O öyle yapınca bende kendi dizilerimi izliyorum. Bugünde ufak kavga ettik. Annesine laf söyledim diye Beni yatağından kovdu. Bana hiç değer vermiyor. Ne yapacağım. Bir fikir verin lütfen. Kafayı yemek üzereyim.

Eşim eskiden ilgiliydi 3 sene oldu artık ilgilenmiyor neden?
Cevapla