Kendimi bozup çok günahkar biri olmak istiyorum sıkıldım artık haksız mıyım?

Kızlar bile neler neler yapıyor kendimi kezban olan kızların erkek hali gibi hissediyorum çevremde okulda tek muhafazakar olan benim herkes birileriyle düşüp kalkıyor fındık kırıyor alkol içiyor bende hiçbir şey yok. Benim kadar temiz kız var mı bence yok. Olanların da dış görünüş olarak çekici olduklarını düşünmüyorum ben çekiciyim ama. Yalnız hissettiğim için bende onlar gibi olsam diyorum evlilik hayalim de hayalden ibaret zaten düzgün kız da hiç yok.

Kendimi bozup çok günahkar biri olmak istiyorum sıkıldım artık haksız mıyım?
Cevapla