+1 yılBirisi gitmiş Resulullah efendimizin yanına (sav)
Demiş ki ey Allah’ın resulü çok büyük günah işledim. Ağlayıp sızlanıyormuş ve demiş ki Allah’ın resulü ;
Günahın mı büyük şu dağlar mı?
Günahım demiş.
Peki demiş günahın mı büyük arş mı demiş?
Günahım demiş.
Peki demiş günahın mı büyük rabbin mi?
Rabbim demiş.
O yüzden derdimizden büyük rabbimiz günahlarımızdan büyük rabbimiz, herşeyden büyük rabbimiz var. Sen yeter ki tövbe et Allah zaten diyor affedeceğim diyor üzülme o merhamet sahibidir 😊211 Yorumla
Soran+1 yılO yüzden mi yıllarca bu kadar acı çektim? Hala çekiyorum. Neden beni vicdanıma mahkum etti?
- +1 yıl
Ne yaşadığını bilmiyorum ama dert veriyorsa bir bildiği vardır. Sevdiğine dert verir.
Soran+1 yılÖlüme gidiyorum. Böyle azap mı olur?
- +1 yıl
Tam neler yaşadın anlatır mısın rica etsem
Soran+1 yılBile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. 😞 Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar canım ki. Bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar canım ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk domalmam değildi ondan önce defalarca o pislikle isteğimle ilişki yaşamıştım ama bu son ilişki de rızam dışındaydı ağladım hissettiğim sadece ruhsal acıydı ben ruhsal acı çektim o zevkini yaşadı. Bunu neden izin verdim bilmiyorum ama tek bildiğim şey ezik ve saf olmamdı. Kimseye hayır diyemezdim milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi
Soran+1 yılBen kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? O bahsettiğim adam da bu yüzden yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi. 😞 Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
- +1 yıl
Bir kere sonuç olarak sen tecavüze uğramışsın ve uğradım demişsin o konuda sıkıntı yok içini ferah tut ve hiçbir şey için geç değil her şeyi geride bırak yeniden başla Allah affedicidir haz. Hamza’yı öldüren vahşi de tövbe etmedi mi Allah onu da affetti o yüzden onun sonsuz merhametine sığın senin gelmeni bekliyor olabilir o yüzden sana sıkıntı veriyor olabilir ondan başka dost yok unutma
Soran+1 yılVicdan azabı çekiyorum son olay tecavüz gibi değildi verdiğim ifade yüzünden vicdan azabı çekiyorum
- +1 yıl
Çekilecek bir vicdan azabı yok sonuç olarak arkadan sana zorla yaptı mı yaptı bu da tecavüze giriyor
Soran+1 yılAma ben o zaman onu söyleyemedim utandığımdan
- +1 yıl
Olsun benim gözümde değişen bişey yok
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 6,9b cevap paylaştı. Hayatta sin ve yaşıyorsun degilmi o zaman her şey için fırsatın var demektir eğer bazı şeyleri düzeltip yeniden başlamak istiyosan geçmişte gezinmeyi bırak onlar yaşandı ve bitti ne donebikirsin nede değiştirebilirsin artık geleceğe odaklan olmak istediğin kişiye bak yönün orası olsun
024 Yorumla
Soran+1 yılBu bunalım kafasından kurtulamıyorum korkuyorum korku da vicdan azabımı tetikliyor
Soran+1 yılSadece psikiyatristlere gittim onlar da bol bol ilaç yazdı
Soran+1 yılHayır çok yargıladılar benim hatalarımda çok üzerime gelindi ergenlikten bu yana. O yüzden suçluluk psikolojisi oluştu
- +1 yıl
İnsanlar kendi içindeki çirkinlikleri kusar karşı tarafa onları duymamayi ogrenmelisin kim bu hayatta ilk dogduhu kadar masum kalabilmiski seni eleştirenlerin karnesine baksan kendini temiz hissedersin o yüzden insanların gözünde görme kendini sen olduğun kişisin ve yaşadıklarını yaşadın şimdide başka bı yol istiyosun bunu her insan gibi hak ediyosun başka biseyi onemseme
Soran+1 yılYaptığım hata çok ağır. Kabullenmekte zorlanıyorum sadece zina yapsam tövbemi eder geçerdim ama mesele zina değilki. İçim bir türlü rahatlamıyor korkuyorum hasta oldum beni yargılaya yargılaya hasta yaptılar. Sanalda içimi açtım hatalarımı anlattım bana yaşadığın bu durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet kendini suçla diyen oldu. Onu bırak öz annem bile suçluyor. Herkes beni çukurun içine attı
Soran+1 yılYaşadığın şu durum az bile dedi daha kötü olmayı hak ediyormuşum psikolojim de bozulmalıymış uzun uzun yazmış bir de. Onunla bununla yatarken bunun sonuçlarını düşünecektin demiş.
Soran+1 yılPaylaşımlarına biraz göz attım asosyalim çekingenim diye yakınmış. Bir de seni birileriyle yattığın için yargılamıyorum insanları karaladığın için yargılıyorum dedi sanki o insanlar masummuş gibi. Tecavüze uğramama rağmen bunu dedi adam sana tecavüz etmiş ama sen de onunla bununla yatarken bunun sonuçlarını düşünecektin demiş beyfendi bir de reşit olmayan kişilerle yaşanılan ilişkilere reşit olmayan kişilere yapılan istismara karşıymış dediğine göre bu karşı olmuş hali mi? Bana sen bile isteye birlikte oluyorsun yazmış
Soran+1 yılÇünkü zaten kendimi suçluyorum tecavüze uğradığım için de değil o tecavüzün üstüne de yanlış yaptım çünkü geçmişim yanlıştan ibaret
Soran+1 yılTelafi olmayacak bir hata ama. Söylesene ben tecavüzcümden bir de gidip helallik mi alayım? Açık bir kapı yok kurtuluş yok benim olayımda. Bütün kapılar kapalı
Soran+1 yılÇok suçlandığım için suçluluk psikolojisi oluştu bence
- +1 yıl
Tecavüzcünden helallik almak ne demek senmi tecavüz ettin onu sana tecavüz etti neden helallik almak istiyosun ondan
Algida bozukluk yaşadığın için sunan sağlıklı dusunemedigin için herşeyi birbirine karışıyor gibisin geçmiş yaşanan biten bı süreçtir o andan kişiden ya da olaydan herhangi bişey alamazsın almiycsksinbzsten burdaki olay bundan sonrasında ve ne yapmak istediğinde
Soran+1 yılÖncelikle lütfen yargılamadan dinleyin. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. 😞 Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar canım ki. Bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar canım ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk domalmam değildi ondan önce defalarca o pislikle isteğimle ilişki yaşamıştım ama bu son ilişki de rızam dışındaydı ağladım hissettiğim sadece ruhsal acıydı ben ruhsal acı çektim o zevkini yaşadı. Bunu neden izin verdim bilmiyorum ama tek bildiğim şey ezik ve saf olmamdı. Kimseye hayır diyemezdim milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi.
Soran+1 yılBen kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? O bahsettiğim adam da bu yüzden yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi 😞 Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
Soran+1 yılKorkuyorum çok suçluyorum kendimi. Hep sorguladım yıllardır kendimle savaştım belki de kanser olup öleceğim. Olan bana oldu ben onları şikayet ederek sadece kendimi cezalandırmışım
Soran+1 yılBen unutsam sussam o kuzenimle annesi susmuyor hep karşıma çıkarıyorlar geçmişimi. Beni yıkmak için geçmişte yaşadıklarımı kullanıyorlar. Ayağa kalkmamam için uğraşıyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Antidepresan yararli olmaz kabullenmen lazım ve gecmise takilip durmayin der peygamber efendimiz cunku gecmise takilirsaniz daha cok gunah islersiniz manasinda demis o uizden sen bir insansin hatasiz kul olmaz bunun farkinda ol yeterli aklina gelice de bu sozu hatirla daha iyi gelir
06 Yorumla
Soran+1 yılÇok yargılandım suçlandım bu da psikolojimi bozdu herkes beni çok suçladı üstüme geldi
- +1 yıl
Bir inanisa gore insan dogduktan sonra onunde ve arkasina bagli iki torbayla yasamaya baslarmis baskalarinin hatalarini ön torbaya atarmis kendi hatalarini arka torbaya bu yuzden baskalarinin hatalarini kolayca elestirebilirken kendi hatalarini arka torbada biriktirdigi icin gormezmis. Bizim toplulumuz da boyle. Kendi yaptigi boklari gormez baskalarini suclar halbuki destek olmak varken neden kostek olursun ki? Toplumumuz ve kolay kolay degismez o yuzden sen kendini bil hatalarini kabul et guzelce yasa gecmisi boş ver insanlar neler neler yapiyor zamanla onlar da unutur sen yasamana bak tek bir hayatin var s ik ik insanlarin dusncesinin cani cehenneme
Soran+1 yılGerçekten benim hatam çok büyük. O hatayı ölsem de unutmam çünkü yıllardır o hata yüzünden acı çekiyorum hep kendimi motive ettim cahildin toydun bilerek yapmadın diye ama yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. Etrafımdaki insanlar suçlayarak beni bu psikolojiye soktu. Benimki bir hastalık gibi. Ne yaparsam yapayım bu suçluluk kafasından kurtulamam artık ya böyle böyle hastalanıp ölüp gideceğim ya da kendimi öldüreceğim. Çünkü vicdan azabı resmen içimi yakıyor
Soran+1 yılBile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. 😞 Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar canım ki. Bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar canım ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk domalmam değildi ondan önce defalarca o pislikle isteğimle ilişki yaşamıştım ama bu son ilişki de rızam dışındaydı ağladım hissettiğim sadece ruhsal acıydı ben ruhsal acı çektim o zevkini yaşadı. Bunu neden izin verdim bilmiyorum ama tek bildiğim şey ezik ve saf olmamdı. Kimseye hayır diyemezdim milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi
Soran+1 yılBen kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? O bahsettiğim adam da bu yüzden yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi. 😞 Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
+1 yılNamaza Başlayın Allah'tan Af dileyin Tövbe edin Allah kulum Tövbe etsin Afedeyim İster Herkesi Afferder O ki Bağışlayandır
021 Yorumla
Soran+1 yılAnlatsam siz de yorum yapar mısınız?
- +1 yıl
Anlatın isterseniz
Soran+1 yılTamam 😞
Soran+1 yılBile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. 😞 Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar canım ki. Bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar canım ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk domalmam değildi ondan önce defalarca o pislikle isteğimle ilişki yaşamıştım ama bu son ilişki de rızam dışındaydı ağladım hissettiğim sadece ruhsal acıydı ben ruhsal acı çektim o zevkini yaşadı. Bunu neden izin verdim bilmiyorum ama tek bildiğim şey ezik ve saf olmamdı. Kimseye hayır diyemezdim milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi
Soran+1 yılBen kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? O bahsettiğim adam da bu yüzden yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi. 😞 Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
- +1 yıl
Siz şikayeti kendinizde görmüşsünüz ikincide çokta önemsememişler ya da adalet yok insanları memnun etmek ićin çabalıyorsunuz bu bir psikolojik sorunun var olabilir dedigim gibi Allahtan af dileyin Allah bağışlayandır kimbilir ne kadar egeoistiniz ne kadar kalp kırmışsınız şu an pisman olmuşsunuz Neyse Allahtan af dileyin unutun bu olayı
- +1 yıl
İste bu yüzden İnsan evlenmeden bir erkekle aynı yerde yalniz kalamaz sevebilirler birnirini seviyeli bir sekilde iliski yaşamıssınız zina yapmışsınız Tecavüze ugramanız her şey olması normaldır Zina çok büyük Günahtır
- +1 yıl
Allah Afeder Allah Bağışlayandır Bağışlacıdir kimsenin lafına bakmayın Tövbe edin
Soran+1 yılBana tecavüz eden kişinin mi kalbini kırmışım? Ama o zaten masum değilki. Bana zarar vermedi mi?
- +1 yıl
Allah Onu islah etsin belki sizi seven konusmak isteyen birinin kalbini kırmıssinız
Soran+1 yılHiç kimse beni sevmediki gerçekten hiç beni seven bir erkek olmadı. Hep cinsellik için kullandılar ya da kullanmaya çalıştılar. Zaten bu olaylardan sonra ben içime kapandım kabuğuma çekildim kimse de yaklaşmadı. Kilo aldım belki o yüzden de kimse beğenmedi dış görünüşüm kimsenin ilgisini çekmedi tipsizleştim
Soran+1 yılAma belki de dediğin gibi 15 16 yaşlarındayken birini incitmiş olabilirim ama cezası bu kadar ağır mı olmalıydı? Bir kaza geçirseydim sakat kalsaydım bu kadar zoruma gitmezdi gerçekten
- +1 yıl
Dininize bağlı olsaydin bu durumda olmazdınız kendinizi Kullandırmaya izin vermeyecektınız
Soran+1 yılZaten intihar edeceğim bu dünyada artık huzur bulamadıktan sonra yaşamamın ne anlamı varki
- +1 yıl
Daha çok Günaha girsiniz Böyle İntihar etmek Çok Günah Tövbe edin Vicdan azabindan kurtulun
Soran+1 yılTövbe etmekle vicdan azabından kurtulamıyorum sorun o
- +1 yıl
Siz kedinizi dininize verin baska seylerle ugraşin pozitif düsünün bu daha uygun olur
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim İyi Olmaya bakın hayat devam ediyo unutun herseyi kendizi gülmeye alıştırin
Soran+1 yılAkrabalarımın da ettiği kötülükler yanına kalsın istemiyorum çok canımı yaktılar dedikodu iftiraları bitmiyorlar. Emdiğim sütü burnumdan getirdiler
- +1 yıl
Bugün Cuma Mübarek Bir Gün Allahtan Af dileyin
- Diğer konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılBir kiliseye git papazi bul günahlarını çıkar o halde
01 Yorumla
Soran+1 yılOldu. Kiliseler de beni bekliyordu
Gizli Üye(25-29)+1 yıl“
﴾53﴿ De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
çözüm belli içten dürüstlükle tövbe edip yapmamak028 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılemoji kendisi oluşmuş ben atmadım
Soran+1 yılTövbe etmeyle hallolacak bişey değilki
Cevap sahibi+1 yılnasıl
Cevap sahibi+1 yılvicdan azabından mı bahsediyorsyn
Soran+1 yılTövbe etmek çözüm olmuyor
Cevap sahibi+1 yılneye çözüm arıyorsun neden çözüm olmasın kendini iyi anlatamadın sanırım
Soran+1 yılHata üstüne hata yaptım kaldıramıyorum o kadar çok hatam varki. Vicdan azabım dinmiyor
Cevap sahibi+1 yılyani insan hata yapar farkı yaratam yaşarken bişeyleri değiştirebilmek. ama vicdan azabı çekmen iyi bir şey içindeki vicdanın ve imanın olduğunu gösterir. dine yöneldike huzura kavuşacaksın yaşadıkların Allaha yaklaştırıyorsa imtihandır
Soran+1 yılBence vicdanın dinle de allahla da ilgisi yok tamamen değer yargılarıyla alakalı. Tabi Allah'tan da korkuyorum beni helak eder diye o ayrı
Cevap sahibi+1 yılher şey dinle alakalı bizi yaratan Allah insanın içine nefis ve vicdanı koydu insan iradesini kullanarak nefsini kontrol etmesi ve vicdanını dinlemesi için
Soran+1 yılher şey için çok geç. Ben geçmişe ait hiçbirşeyi telafi edemem. Korkuyorum günahımın daha da başıma yıkılmasından. Her sabah mutsuz uyanmaktan yoruldum
Cevap sahibi+1 yılbirini öldürdün veya büyü mü yaptın
Soran+1 yılİkisini de yapmadım
Cevap sahibi+1 yılo zaman umutsuzlanman yersiz bence depresyondan
Soran+1 yılSuçluluk psikolojisi
Cevap sahibi+1 yıltamam onu yaşaman gerekiyor maalesef bu yüzden üzülüp Allaha karşı gelmekten vicdan azabı çektikce kalbin temizlenir çünkü içten bir tövbe bunu gerektirir ölmediysen geç değil
Cevap sahibi+1 yılbuna iyi gelecek şeyse ibadet ve dua etmek seni rahatlatır ve zamanla iyi hissetttirir
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte. Yaşamak bile zulüm bu duygularla. Felç geçirmekten korkuyorum yüzüm kasılıyor kendimi kasmaktan geceleri
Cevap sahibi+1 yılbence dalga geçiyorsun benle
Cevap sahibi+1 yılayrıca ergenliğe girmediysen sayılmıyor onlar
Soran+1 yılGirdim.16 yaşımı doldurmuştum. Ayrıca keşke dalga geçseydim. Ne yazıkki gerçek
Cevap sahibi+1 yılama yine de ergenlik dönemi ilerik yaştaki günah daha riskli
Cevap sahibi+1 yılşu an kaç yaşındasın ki
Soran+1 yıl29a gelmek üzereyim
Cevap sahibi+1 yılüzülme Allaha sığın.
Soran+1 yılSığınsam da kurtulamıyorum rahatlayamıyorum artık dua bile okumuyorum zaten umudu kesmiş gibiyim
Soran+1 yılÖncelikle lütfen yargılamadan dinleyin. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. 😞 Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar canım ki. Bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar canım ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk domalmam değildi ondan önce defalarca o pislikle isteğimle ilişki yaşamıştım ama bu son ilişki de rızam dışındaydı ağladım hissettiğim sadece ruhsal acıydı ben ruhsal acı çektim o zevkini yaşadı. Bunu neden izin verdim bilmiyorum ama tek bildiğim şey ezik ve saf olmamdı. Kimseye hayır diyemezdim milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi
Soran+1 yılBen kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? O bahsettiğim adam da bu yüzden yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi 😞 Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
- Diğer konusunda 899 cevap paylaştı.
+1 yılYaptıklarına tövbe et ve bir daha o yanlışa hiç düşme doğru yolda ilerle feraha kavuşursun
00 Yorumla
+1 yılZaten bir olmaz
Günahlarında yok merak etme02 Yorumla
Soran+1 yılRahatsız ediyor beni. Nasıl yok
- +1 yıl
Yahu şimdi yazıcam burdan açık açık olmıycak
+1 yılKendini kabullenmekle basla
00 Yorumla- Diğer konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılNe gibi günahların var
00 Yorumla
+1 yılNe yapmış olabilirsin ki çok mu vahim
02 Yorumla
Soran+1 yılVahimki yıllardır bitmiyor
- +1 yıl
Korktum senden
Ne yasidin kanki merak ettim annat
00 Yorumla
+1 yılNe gibi günahlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kadar var mı
029 Yorumla
Soran+1 yılBelki daha fazla
- +1 yıl
😑😑😑😑
Cevap sahibi+1 yıl😔😔bunun için üzgünüm ama bu şekilde yıkılmak maalesef hiç bişeye fayda getrmyor dahada yıkılmamak icin çabala
Soran+1 yılAtlatamıyorum ben sonradan fark ettim hatamı. Kabullenemiyorum
Cevap sahibi+1 yılSonradan farketmedin sadece kabullenmekte zorluk çekiyorsun, anladığım kadarıyla keskin bir kararla adım attın bitiş için
- +1 yıl
Benimle de dertlesin ya
Cevap sahibi+1 yılBelliki hoş hayatlara sahip olamadık hiç ama iyiside kötüsüde bazı durumlar hariç bizim elimizdeydi
Soran+1 yılGerçekten şu an beni rahatsız eden bu hatayı sonradan fark ettim 19 yaşına gelince. Zinadan bahsetmiyorum ben ama her şey zinayla başladı
Cevap sahibi+1 yılSorunu beğenicem bana y*azarmsın
Soran+1 yılÖzelden yazmıyorum sen şu ketcaba yaz en iyisi
- +1 yıl
Benim neyim eksik benim derdim olamaz mı 😑
Cevap sahibi+1 yılTamam teşekkür ederim konuşmak istersen burdaym, sadece aynı Sefaletteyiz diye demistim
Soran+1 yılKimse ezik tarafımı görsün istemiyorum. Utanıyorum
- +1 yıl
Eziklik değil aslında
Cevap sahibi+1 yılÖmrün boyunca yargılanmadn zaten , benmi yargılayacam seni, senden daha geri kalır durumda değilim ki
Soran+1 yılSeninki sadece zinadan ibarettir eminim buna
- +1 yıl
Seninki ne
Cevap sahibi+1 yılBu zamana kadar kime ne anlatabildin hiç kimseye bişey diyemedin Hersyi kendi içinde tuttun, denedin bu defada ezdiler
Cevap sahibi+1 yılBak yargılanmak diyosun tek seferde sen bile beni bilmeden ön yargıyla ezdin geçtin
Soran+1 yılTek bir şey hariç hiçbir şeyi içimde tutmadım keşke içimde tutsaydım bugün yüzüme vuramazlardı beni bunlarla ezemezlerdi dışa vurdum bana yapılanlar yanları kalmasın istedim ama daha da hata yaptım kendi felaketimi hazırladım
Cevap sahibi+1 yılNe diye burada dolanyorum zanndyorsnki, ben o hatayı bir kere yaptım son oldu Hersyi kendime gömdüm buna mecbur bırakıyorlar seni
Soran+1 yılTamam sen bir kere yapmışsın ben 18 yaşından küçükken sayısız defa sayısız kişiyle yaptım. Haline şükret ben resmen bitmişim
Soran+1 yılÜstüne herkes duydu ailem akrabalar durumumu biliyor hep yüzüme vuruldu rencide ediliyorum hep
Cevap sahibi+1 yılBak yavrum bana dair bişey bilmiyorsun amacım seninle dert yarştrmakta değil, sadece ikimizin birbirini anlayabileceğini düşündüm, kaldıki bişey anlatmadm ki ben sana daha
Soran+1 yılSadece bir kere yaptım diyorsun. Bu yetmez mi?
Cevap sahibi+1 yılHatayı yaptım derken bunu birisyle konuşmaya çalışmayı kastettim
Soran+1 yılSizinle ilgisi yok. Normalde açıktan kimseyle paylaşmam bu sitede bile. Gizli soruda kalır her şey
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum yaşadığın şeyi 😔ama bu defada benim için sen anlayış goster o zaman, beni anlayacak birisi varken neden bırakaym
Cevap sahibi+1 yılBurdamısınn😔😔
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer