Öperseniz bir dakikaya düşecek ve öpmezseniz bir dakika daha var. Ne yapardınız?
Ne acayip, ne psikopat soru oldu bu ya ((:
Gönlü olsun diye yalarım bile
Seninle bir dakika...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öperseniz bir dakikaya düşecek ve öpmezseniz bir dakika daha var. Ne yapardınız?
Ne acayip, ne psikopat soru oldu bu ya ((:
Son ana kadar öperdim muhtemelen hiç bırakmadan. Ölüm bizi ayırana dek..
Cevap
2Cevap
Öpünce niye 1 dkya düşüyor ki
Beni düşünmeye sevk ettiniz. Sahi, niye düşüyor?
Saçma bir soru olmuş.
Ama işte sıkça rastladığımız sorulardan miktarınca farklı gibi...
Ütopik. Hayal dünyasında. Yaşanmışlıkların değil de, mümkün olmayanların sorgulanması...
Mesela birkaç gündür de şeyi düşünüyorum... İsmi Nuri olan birini öldüğü zaman Çin'e gömersek, 'Nuri Çin'de yatsın' temennisi gerçek olur mu?
Karşısında başkasını öperim.😅🤣
Eeee, deli deliyi görünce sopasını saklarmiş
Öperim daha verimli
Tokat atardım
Öperim
Dikersek kaça düşer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar