Çok sevmişsin, ama bitmiş, giderken son kez olsun sarılmak bir kere daha yanağından öpmek ister miydin?
Hiç bir aşk sonsuza kadar sürmüyor maalesef, o kadar yaşanmışlık varken bitmesi gerekiyor. Son kez olsun ona sıkıca sarılıp yanağından öpüp insanca, saygıyla bitirebilir misiniz?
Severek ayrılırken olmuştu tam gidiyordum çağırdı sarıldı dudağımdan öptü noldu dedim içimden geldi dedi anlamıştım bittiğini ama söyleyemediğini mecburi ayrılıktı bizimkisi kısmet değildi nasip değildi belki de belki de hayırlısı böyleydi ya da hiç hayırlı olmamıştı bizim aşkımız kim bilir şimdi nerde napıyor en son duydum evlenmiş bir de oğlu olmuş mutluymuş dediler kimbilir belki de hayırlısı böyleymiş değilse de ne gelir ki elden boyun eğmekten başka kadere alın yazımıza ama sor bakalım hala hatırlar mısın o son öpüşmeyi diye derim ki hiç aklımdan çıkmadı be belki o çoktan unutmuştur belki hala hatırlar arada sırada buluşup ilk kez öpüştüğümüz o sahilden geçerken her seferinde ben artık geçemem o sahilden aradan yıllar geçse bile...
Giderken bıraktıkları yalnızlığı bir öpücükle hatırlatırlar bazen hepsi aynı sanıp bir daha sevemez insan ama ben yemem bunları aşk her zaman yaşamaya değer:)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Biz bir birimize bakarak ayrıldik ama vedalasamamistik yıllar sonra yine konuştuk ama o evlenmiş boşanmış ben ise evliydim sonra bu sefer isde vedalastik birbirimize mutluluk diledik hoşçakal dedik çok ağar di oda bende hiç bir şeyi unutmamaisiz bunu anladık
Birbirimizi hala sevsek de bizim ki bitti bir daha birleşme gibi bişey olamaz olmicak artık ikimiz de bir birimizi gomduk dahası yok yani neyse iyi günler
Gitmek zorunda diye bişey yok. Ya herşeyi göze alıp kalicak ya da arkasına bakmadan vedalasmadan seni yalandan seviyorum diyip gidicek. Seviyorum diyip giden insanı asla öpmezdim tam tersine yarı yolda beni bırakıp gittiği için nefret ederdim. BENCE
O çok büyük duygularla sevdiğin şeyden nefrette ediyorsun bazen. Sanmıyorum. Severken öpülür muhtemelen. Ayrılırken değil. Seven ayrılmaz zaten. Uzak dursa da adı ayrılık olmaz. Başka birşey olur.
En İyi Cevaplar