Çok sevmişsin, ama bitmiş. Giderken son kez olsun sarılmak bir kere daha yanağından öpmek ister miydin?

Çok sevmişsin, ama bitmiş, giderken son kez olsun sarılmak bir kere daha yanağından öpmek ister miydin?

Hiç bir aşk sonsuza kadar sürmüyor maalesef, o kadar yaşanmışlık varken bitmesi gerekiyor. Son kez olsun ona sıkıca sarılıp yanağından öpüp insanca, saygıyla bitirebilir misiniz?

Çok sevmişsin, ama bitmiş, giderken son kez olsun sarılmak bir kere daha yanağından öpmek ister miydin?
#sonöpücük
Çok sevmişsin, ama bitmiş. Giderken son kez olsun sarılmak bir kere daha yanağından öpmek ister miydin?
Cevapla