Sevgiliden ayrıldıktan sonra sana son kez sarılmak isterse sorusu ?

Sevgilimden ayrıldım.. Cok seviyorduk birbirimizi saatlerce agladım oda cok agladı hala aglıyor en yakın arkadasının yanındaydı daha demin facebooktan en yakın arkadasıyla konusuyodum yan yanalar degilmis gibi bana dedi ki o bana dediki keski " Son defa ona sarılabilseydim dedi" dedi sizce ne anlama gelir benim ona son bir kez daha sarılmamı istedi israrla neyi degistirmek istiyordur sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Evet... Yarın son bir defa sarılıcam cok kötü durumdayım umarım göz yası gelmez o esnada ama sanmıyorum mutlaka gelicek... Onu cok özlicem acaba neden son bir defa sarılmak istiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ve barıstık... ve bana dahada baglandı cok mutluyum tesekkürler yorumlarınız için
Sevgiliden ayrıldıktan sonra sana son kez sarılmak isterse sorusu ?
Cevapla