Sevgiliniz ayrılırken size son kez sarılmak istese tepkiniz ne olur?
Ne o acıma duygusumu? Vicdan muhasebesi olarak ego tatminliğimi.. ayrılıyorsa niye sarılıyor.. kişilik bozukluğu var galiba 😜
Hem ayrılacak hemde sarılacak yok öyle bşr dünya 🌎..
Ayrılma Kararını verdiği an bitmiştir 😊
Yabancılara SARILMAM 💁🏻
madem beni kaybetmeyi göze almış herkes kendi yoluna... ne sarılması? yuzsuzluğun bu kadarı olmaz derim sarılmam :)
Bana sarilmak isteyen kiz benden ayrilmaz ki.. hic yamadigim seyi yapar var agzimi bozabilirim .. cok asagilik bir sey cunku bu istenen , yani o durumda.
Cevap
58Cevap
ben sarıldım gitme dedim de ne oldu gitti yüreğimin yangını
bak bu sabaha da onun adıyla başladım sekiz ay geçti
Benim sevgilim ayrilirken benimle birlikte olmak istedi aptal birde giderayak bekaretimi alacakti siz sarilmaktsn bahsediyosunuz
Olmaz istemisti oyle bisiyi askerden izne gelmisti ama kizlarla gezdi tozdu bende bulusmadim tabiiki geri dondu askeriyeye tipia tipis ama suclu yine ben oldum hep oyle olmaz mi zaten !!
Son kez derse, ağlayabilirim. vedalardan hoşlanmam. İster geçici olsun, ister kalıcı.
Vedaları sevmem ama isteğine saygı duyar sarılırım ve sanırım dayanamayıp ağlarım
Sevgili olmaya gerek yok. Her kiza sarilirim güzel olsun da. Uyurum da falan fark etmez
o ayrılıyosa sarılmam madem bırakıyo defolsun gıtsın
Ayriliyosam birakir giderim ne sarilmasi ayriliyoruz burda. Sarilirsam ayrilamam.
Ayrılmak isteyen bensem kabul ederimde o ayrılmak istiyosa sarılmak istemesi saçma😂
ağlardım heralde :) ama bide niye ayrıldığım da önemli
ben ayrılmışsam sarılmak istemem o ayrılmışsa yapışır bırakmam ama genelde ayrılıklar yüz yüze olmuyor
Neden ayrıldığımıza bağlı. Eğer bana sarılmak istiyor ise neden ayrılıyoruz
olmuyor'dan sonrasını dinlemem genelde. hep aynıdır çünkü arkamı döner giderim. sarılacak vakit bulamaz :D
Ayrılıyor benden sonra yenisi olacak gidip ona sarılıcak sarılmasın bana yenisini bulana kadarda acı çeksin
Bilmiyorum. Böyle bir şey yaşamadım. Zaten son 1 kez daha buluşma şansımız olsaydı ayrılmazdık o dayanamazdı ^^
İstemisti, ayrılmayı ben istemiştim ama zaten bir haftaya kalmaz barıştık. Çok aşığım.
Sarılırım, helalleşirim ve hayatta iyi şanslar dilerim.
Tabiki de hayır.!
Sariliyorsa neden ayrılıyor, ayrilacaksa da sarilmasin.
Bunu çok isterdim ama yapmadı
Onu ayrilmadan once dusunseydi
Sevgilim yok olmasın eşim olsun 😂😂😂😀😀
sarılamam heralde ağlamamak için. tabi seviyosam.
Izin vermem defolup gitsin.
son bir kez sarılırdım bendee
Ayrılık derken nasıl bir ayrılık
Sarilirsam ayrilamayiz.
Seviyorum de uleeeeennnn derim
Dett git ötede sarıl derim.
Eti yok onun gürcistan hamsisi o derim
Hayir tesekkürler derim.
İzin veririm.. verdimde..
Vedalari sevmem gibtir git derim
evlenmeden bır kıza dokunmam
Cehennemin dibine kadar yolun var derim
Sarılırsa bırakamam ve büyük ihtimalle ağlarım.
Birakma beni derim 😅
Izin vermem. O an aglayabilirim
Hiç bir sevgilim benden ayrılmadı
Duvarlara sarılır ancak.
ortak bir kararsa sarılabilir.
Ayrılmaktan vazgeçerim..
Sarılırım ama hiç bırakmayacakmış gibi
sarılırım sonuçta o kadar vakit geçirmişiz
İnsan sarılmak istemez.
cekip gittim. beni yaktı oda yansın. net
Def ol pis insan dirim😂
Nasıl ayrıldığımıza bağlı.
Sevişmeyeceksek sarılmasın...
Madem sarılacaktın daha niye ayrıldın derim
Sarılmadan ayrıldık üzülmeyelimdiyr
Aglarim gozlerim dolar 😕
Ayrılıyosa artık sevgilim değildir bikere.
Başıma geldi sarıldı ve gitti
Tokati yapistiri giderim ordan
Saril kanka derim
deli gibi sarılırdım
Sarilsin ne olacak
Sarılırdım.
şöyle ağzının üstüne
Hayır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar