Birini nasıl unutabilirim? Hiç iyi değilim. Yemek bile yiyemiyorum midem bulanıyor. Uykularım kaçıyor. Geceleri uyuyamiyorum?

Sabahları ise yorgunum. Hicbirsey yapasım yok. Ondan başka bir şey düşünemiyorum. O kadar kötü hissediyorum ki. En eğlendiğim arkadaşımla buluşup gezmek zaman geçirmek bile iyi gelmedi. Sabahlara kadar ağlayasım var.

Birini nasıl unutabilirim? Hiç iyi değilim. Yemek bile yiyemiyorum midem bulanıyor. Uykularım kaçıyor. Geceleri uyuyamiyorum?
Cevapla