Selamünaleyküm sorum uzun ama müsait olanlar bana yol göstersin?

Benim sevdiğim biri var ama hani flört olarak zaten konuşuyorduk arkadaş tanışma olarak 5 ay falan oldu çocuk Hani dedik işte seni seviyorum Allah seni bana gönderdi Sen nasibimize falan yapıyordu ama ben hani gerçekten ileride evleneceğim insanla ilgili ilişkimi yaşamak isterim sevgili anlamında yani Onunla daha önce olmamış Eğer dedikleri doğruysa Çünkü zaten benim hakkımda ve kalbimde biri varken ben başka bir insanla o gözle bakmam konuşamam Neyse ondan sonra benim diğer insana karşı olan aşkım bitti öyle hani bu çocuktan hoşlanmaya başladım dedim hani Nasibim diye hesaplı bir şans vermekten de var hani Nasibim korkusuna ben hani çok daha bir sevdiğimi söyleyemedim hatta hiç söylemedim O taraftan sonra çocuğun aramasını kabul ettim hani araşalım yaptım Pazartesi günü her şey guzelken Perşembe günü bir kız bana mesaj attı Sevgilimden uzak dur diye sevgilisiymiş ama daha ayın 19'unda bu ayın Ben geri Hani çocuğa bir şey söyledim hani Çünkü beni isteyip istemediğini söylemesi gerekiyordu dengem şaştı dedim istiyor veya istemiyor onu söylersin Ondan sonra ben ona göre kendimi bir yol çizeyim Neyse sonra ben çocuğa böyle hafiften bedduamsa bir şey yapmam ama amacım beddua etmek güzel sadece hani Sevgisiz bir kardeş çürü dedim Çünkü ben ona duygumu da söylerim O da geç kaldın Duygu ne söylemek için dedi ama ben dedim İşte ben o kadar senin için dua ettim dedim Allah iyiliğimi açarken mahçup kalacağım bir insan olacaksın Belki de yaptım sonra o kişi bana dedi ki ayrıldığımda sana döneceğim benim iç sesim yani o kız yazdığı günden beri diyor ki gerçekten ona karşı duyguları yok Eninde sonunda seninle olacak zaten hani o şeyin olacağını bilirsin ve Hani içinde o rahatlıkla oturarak ilk defa böyle rahatlık gelmişti bana Ben namaz kılıyorum biraz aksattım sonra biraz bıraktım Oldu tekrar başlamaya niyet ediyordum ama hani bir türlü başlayamıyordum Hani günahlarımdan utanıyordum daha belki Hani bugün başlayacağım sabah namazını bekliyorum Eğer uyuya kalırsan da inşallah uyanırım Sonra şöyle düşünmeye başladım Belki de şu an onun ile aramızın kötü olması bir sevgilisi olması Allah'ın namaza başlamak için yaptığı imtihandır Ama bu dualar sonucu belki de o kişi bana nasip olacaktır ve Hani elime günde açıp bir kere dua ediyordum Zaten en son sana geri dönüş yapacağım dediğinden 11 gün geçti biraz cepte görüyor gibi ama bugün Bilmiyorum her şeyden daha fazla dua ettim bir buçuk saatten beri duruyorum dua ediyorum ne yapmam lazım o geri döndüğünde aynı yerde kalamam Sınırlarımı koymam gerekiyor Yoksa beni cepte görür ben o benim Nasibim olsun istiyorum

Selamünaleyküm sorum uzun ama müsait olanlar bana yol göstersin?
Cevapla