ayrılalı 1.5 sene civarı oldu ondan sonra 2 3 günlük tekrar bi konusmamız oldu ondada hic bir sey olmadı zaten aradan 15 ay gectikten sonra yani 2 ay öncesine kadar aklımda yoktu gelmiyordu ama ortak bir arkadasımız konusunu acınca günden güne özlemeye başladım ve artık elimde olan bir durum olmaktan cıktı deli gibi özlüyorum
Bence yaz cesaretli ol biraz terkeden sensin gurur yapacak bir durum yok terkedilsen yazma derdim o yazsın derdim ama kızı sen terketmissin * sene o sana yazmaz sen yazmadan biz kızlar gururluyuz sevsek bile aşkımızdan ölür yine yazmayız. Birde sen yazdıktan sonra eğer kız olumsuz bir cevap verirse daha çabuk soğursun unutursun aklın takılı kalmaz
@ümmüebrarsare Özlüyorlardır illaki ama yazamıyor çoğu kişi araya gurur giriyor seneler geçiyor cesaret edemiyor çoğu aşkta böyle son buluyor ukte kalıyor içinde
@ümmüebrarsare ben bu konuda kırıp gidenlerdenim o yüzden kızı tekrar rahatsız etmekten cekiniyorum ve bu yazıp yazmama kararsızlığı beni bitiriyor ayrıca gurur umrumda değil
Erkekler bir şekilde istese cesaret eder yazara inandırdım ben hep kendimi en azından isteyen erkek araya ne kadar zaman girerse girsin yazar o yüzden ben senin yerinde olsam istek atarım yazarım. En azından geçmişte o kızı üzmüştüm ama çabaladım diyebilmek için..
Rica ederim yaz sonucuda bana bildirirsen sevinirim merak ettim eğer olumsuz cevap yazarsa da üzülme olur mu sen denemiş oldun içinde ukte kalmamış oldu de geç
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Kendim ayrıldığım kız arkadasımı uzun zaman sonra tekrar hatırladım ve unutamıyorum kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence şansını dene
Ne kadar zaman oldu?
ayrılalı 1.5 sene civarı oldu ondan sonra 2 3 günlük tekrar bi konusmamız oldu ondada hic bir sey olmadı zaten aradan 15 ay gectikten sonra yani 2 ay öncesine kadar aklımda yoktu gelmiyordu ama ortak bir arkadasımız konusunu acınca günden güne özlemeye başladım ve artık elimde olan bir durum olmaktan cıktı deli gibi özlüyorum
Keşke biri de bizi böyle özlese
Bence yaz cesaretli ol biraz terkeden sensin gurur yapacak bir durum yok terkedilsen yazma derdim o yazsın derdim ama kızı sen terketmissin * sene o sana yazmaz sen yazmadan biz kızlar gururluyuz sevsek bile aşkımızdan ölür yine yazmayız. Birde sen yazdıktan sonra eğer kız olumsuz bir cevap verirse daha çabuk soğursun unutursun aklın takılı kalmaz
@ümmüebrarsare birisinin seni kırıp, üzüp tekrar sana dönmesini istermiydin
@ümmüebrarsare Özlüyorlardır illaki ama yazamıyor çoğu kişi araya gurur giriyor seneler geçiyor cesaret edemiyor çoğu aşkta böyle son buluyor ukte kalıyor içinde
yazmayı cok istiyorum ama erkek arkadası var mı yokmu o konuda emin değilim
Yok kırıp gidenler oldu. Geri dönmesini istemedim ama
Varsa var yazar zaten korkma bu kadar.
@ümmüebrarsare ben bu konuda kırıp gidenlerdenim o yüzden kızı tekrar rahatsız etmekten cekiniyorum ve bu yazıp yazmama kararsızlığı beni bitiriyor
ayrıca gurur umrumda değil
korkmak değil kızı zor duruma düşürmek istemediğim icin emin olana kadar beklemeye calısıyorum
Niçin istememiştin ki kızı
@ümmüebrarsare ergendim o zamanlar sırf sacma sapan seylere trip attıgı ve daralttıgını düşündüğüm için ayrılmıştım yani her türlü benim canım
Sevgilisi olup olmadığını öğrenemezsin paylaşmadıkça numarası falan var mı ekli mi?
telefonumu sıfırladım numarası silindi sadece instagram üzerinden erişimim var
takipleşmiyoruz bu arada erişimim var derken hesabını biliyorum sadece
Herhangi bir kız hesabından istek at ama fake gibi durmasın biraz takip et ordan anlarsın hayatında biri var mı yok mu
İstersen hesabını ver ekleyim.. Paylaşımlsrındam anlaşılır. Yazarım buraya
onu önceden denemiştim yemedi o numarayı sadece tanıdıklarını alıyor hesabına
Hmmmm
Erkekler bir şekilde istese cesaret eder yazara inandırdım ben hep kendimi en azından isteyen erkek araya ne kadar zaman girerse girsin yazar o yüzden ben senin yerinde olsam istek atarım yazarım. En azından geçmişte o kızı üzmüştüm ama çabaladım diyebilmek için..
sanırım yazacağım
ikinizede teşekkür ederim yardımcı oldunuz
Rica ederim yaz sonucuda bana bildirirsen sevinirim merak ettim eğer olumsuz cevap yazarsa da üzülme olur mu sen denemiş oldun içinde ukte kalmamış oldu de geç
Aynen ben de merak ederim🙃
yazdım görüldü attı sadece :)
Belki ne yazacagını şaşırmıştır
@ümmüebrarsare Olsun en azından aklında kalmamış oldu.
Belli ki o seni unutamamış ve büyü yapmış
maalesef öyle oldugunu düşünmüyorum benden sonra erkek arkadasıda oldu cünkü
Tm olabilir aklında sen varsındır
Ben böyle şeylerin karşılıklı olduğunu düşünüyorum
umarım dediğin gibidir
Eğer öyle değilse bile sen onu düşündüğün için aklına geleceksindir
Mesaj atın
Kendi düşen ağlamaz
gecer zamanla
Rahatsiz etme