Kendim ayrıldığım kız arkadasımı uzun zaman sonra tekrar hatırladım ve unutamıyorum kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım?

gururu hice sayıp tekrarmı yazmalıyım
yoksa hiç rahatsız etmemelimiyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendim ayrıldığım kız arkadasımı uzun zaman sonra tekrar hatırladım ve unutamıyorum kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım?
Cevapla