Yaklaşık 40 50 gün konuştuktan sonra ilk kavgamızda ayrıldık sonra bana ben anı yaşamak istiyorum, yiyicem, içicem, gezicem dedi. Ertesi gün eski sevgilisi ile buluştu gece 2 de eve geldi kimle buluştun diye sordum eski sevgilim dedi. Ne işin bar hayırdır dedim ben beni arayan buluşmak isteyen insanlarla buluşuruz dedi. Bende sen insanları memnun etmek için mi yaşıyorsun dedim oda evet ben OR***U yum dedi eşyalarını topladı evden gitti.3 4 gündür nerde ne yapıyor hiçbir fikrim yok. Çok geniş arkadaş çevresi varmış istediği insanlar oturup kalkarmış ben karışmazmışım ben anı yaşıyorum sende anı yaşa gel arkadaş olalım dedi bende oyle bir şey olamaz dedim.
Not: evi yok diye bi 10 15 gün sende kalabilir miyim demişti.
Not: evi yok diye bi 10 15 gün sende kalabilir miyim demişti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer