Ne yapacağımı bilmiyorum 12 yıl önce gördüğüm kızı unutamıyorum yardım edin?

Selam arkadaşlar hayatımda ilk defa aşık oldum daha öncede hoşuma giden kızlar olmuştu ama kızlarla iletişim kurma konusunda ilkokuldan beri sorunlarım var bunu ilk turna diye bı kızla ilkokulda yaşadım şu an yaşadığım gibi çaresizdim sessiz biriydim herkes benimle dalga geçerken o beni anlıyor iletişim kurmaya çalışıyordu neticede çocuktuk ama hisler aynıydı gelelim asıl mesele 18 yaşlarında bı textil fabrikasında çalışıyodum birgün bir kız içeri girdi o an dona kaldım zaten biraz belli ediyordum kendimi gülerek filan başka bı kızda bana ilgi gosteryordu o anlamış o sana bakmaz boşa uğraşma dedi açıkca belli ediyodum ama cesaret edip konuşamadım o hariç herkes anlamistir belki bazen niye guluyosun filan gibi muhabbetler oluyodu ama neyse sonra bu işten çikti adını biliyordum sadece çiğdem Facebook'da deli gibi bütün soyisimleri deneyip sonunda buldum ama onunla direk iletişime geçmekten hep çekindim ablasını ekledim bendenmi hoslaniyosun filan geldi muhabbet nerden taniyosun Çiğdemli taniyodum ordan ekledim dedim yok diyince çiğdeme sorayım evet taniyomus dedi yukarda ondanmi hoslaniyosun dedi yok dedim ne alaka nişanlısı var gibi bişey dedi ablası öyle böyle sonra bı defa fazla içmişim onun duvarına birşeyler yazdım noluyoz dedi pardon alkolün etkisiyle yanlış yere yazmışım dedim sen önceden sessizdin şimdide alkolikmi oldun dedi boşver yazdım sonra bikere yolda gördüm göz göze gelince dizlerim titredi yaşadığım en güzel an belkide buydu arkasından baka kaldım öyle böyle aradan 12 sene geçti hala kızlarla iletişim kuramiyorum ve aklım hala onda bikere ekledim engelledi faks hesapla bakıyorum olede engelledi neden cesaretini toplayıp konuşmasın derseniz fazla güzel ve ozamnlar göğsümde bı cikiklik vardı utana sıkıla yasiyodum zaten şimdide çok geç benden kat ve kat daha uçuk yasiyo bense evden çıkmayan PC başında oyun oynayan bir asosyal kafanda kuruyorsun filan diye bahsediyorlar ya tanışan öyle biri olmadığını anlarsın diye sanmıyorum öyle olsada gözümde onu mükemmel ötesi yapmışım zaten ne değişecek bunun üstesinden nasıl geleceğim bilmiyorum benim bukadar sevdiğimi bilse acır kabul ederdi belki kib
Ne yapacağımı bilmiyorum 12 yıl önce gördüğüm kızı unutamıyorum yardım edin?
Cevapla