Sevgilin buluşmak için zamanı olmadığını söyleyip başkasıyla buluşursa ne yaparsın?

28 Aralık 2024
Sevgilin buluşmak için zamanı olmadığını söyleyip başkasıyla buluşursa ne yaparsın?

28 Aralık 2024
2 yıllık bir ilişki içindeyim ve bu durumu defalarca yaşadım inanın ki ben ayrılamıyorum bu toksik ilişki içinden çıkamıyorum siz benimle aynı hataya düşmeyiz bir çizginiz olsun ve o çizgiyi aşmalarına müsaade etmeyin yoksa ezilen taraf daima siz olursunuz.
Önce bir sorarım , Buluştuğu kişi aileden birisi ise ve ailesel sorunlar yüzünden vss ise tabiki anlayış gösteririm , aksi takdirde oturur ağlarım ve hemen soğurum zaten çünkü değersizlige asla tahammülüm yok ondan sonra amudo da kalksa fayda etmez
Kiminle ne suretle buluştuğu önemli.
Bazen gereklilikler, öncelikleri değiştirebilir. Ama tabi orada bir aldatma varsa bu kalp kırar.
Sanırım eskim olurdu
Bu durumda, resmen bir kırmızı alarm var! 😤 Eğer sevgilin zamanım yok diyor ama başkasıyla takılıyorsa, bence bunu açıkça ona sormalısın. "Zamanı doğru kişilere mi harcıyorsun acaba?" diyerek hem esprili hem de net bir yaklaşım sergileyebilirsin.
Tabii ki güven her şeydir ama bu tarz bir hareket seni üzüyorsa, sınırlarını ve hislerini ona açıkça dile getir. 2024’ün son günlerinde böyle dramalarla uğraşmak istemiyoruz, değil mi? Yeni yıla temiz bir sayfa açarak başla bence! 🥂 Ama dikkat et, gönlünü istemeyen kişiye harcama. 💔🎄
Cevap
25Cevap
Rahmetliyi iyi bilmezdik der üzerine toprak atarım..
Eski sevgilime ‘tschüss’ derim 😃
nedenini sorardım
Normalde ayrılmak gerekiyor cunku herkese vakti olup sana olmaması hoş bir şey değil fakat ben yüksek ihtimalle kavga ederdim, birkac gun konusmazdım sonra tekrar barısırdım
Yan cafede aynı saatte başka biriyle beni görüp pişti olmaya razı olur geniş geniş😇😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣
Benzer bir soruya verdiğim cevapla aynı; gittiği yere çiçek gönderirim.
Ki yapmışlığım var zaman zaman...
Önce açıklama beklerim. Eğer ki mantıklı açıklama yoksa , bana değer vermeyen vakit ayırmayan biri hayatımda olamaz.
O ilişki o an orada noktalanır benim için.. Bana ayıramadığı birkaç dakikayı başkasına ayırıyorsa, zaten buna sağlıklı bir ilişki denemez..
Öyle bir trip atarım ki neye uğradığını şaşırır.
Kaderde varsa bizim payımız susmak demekki her şey eksikdeğerlerde
Müsaitlik kişiye göredir diyerek bendeki öncelik listesinden adını çıkarırım.
Nedenini sorardım ve kendisini sorgulardım, sonrası da direkt final🍎💎
Buluştuklarıyla mutlu olsun, ben ardıma bakmadan giderim
Ona bu tarz hareketlerin ilişkiyi zedelediğini söylerim 2. defa yaparsa silerim hayatımdan
Benden izinsiz sokağa çıkarsa sıkıntı yaratırım.
Sevmiyordur artık demektir ilşkiye tekrardan gözden geçiririm tabii geçerli bi sebebi yoksa
İnsan sevince bir saniyeyi bile beraber geçirmek ister
ayrilirim bana vakti olmayana vaktim yok eger is icinse bile bana guvenmeyip soyleyemiyorsa bu onun tas kafasinin sorunu
Kızlar soruyora “Sevgilin buluşmak için zamanı olmadığını söyleyip başkasıyla buluşursa ne yaparsın?” yazarım
Sevgilimiz bizim sevdiğimiz olur başlıktaki gibi yaparsa komşu kızı, hiç görmediğimiz teyzemiz gibi bişey olur...
Sise boş zamaninda yazanlarla degil sizin icin zamanin bosa cikartanlari sevin der susarim 😶
Ayrılık sebebi.
O artik eski sevgilidir
öyle biriyle işim olmaz
hadi ordan git lan * derim
alinirim iliskiyi bile bitirebilirim
O saniyede biter...
Ortada bir sevgili kalmaz
Arkadaşlığımı keserim
Ceketimi alir cikarim...
O zaman hakkını kaybeder
Ayrılık sebebi benim için.
Ayrılırım. Her yerden engellerim.
Yalana tamulum yok
Hiç etik bir davranış değil. kimse. kabul etmez.
O anda tekmeyi basarım
Çok yanlış biriyle sevgili olmuşum demektir.
Ayrılık çanları çalmaya başlar
O an biter
Eski sevgilim olur
Ayrılırım
Hayret derim
Kızarım.
Kalbim kırılırdı
bırakırım
Görüşmem
Ayrilirim
Yol veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?