Son buluşmamız olur.
İnsanlık halidir. Anlayışlı karşılarım.
Güzel bir dille kırmadan uyarırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İstiyorsa ağda yaptırmak, marketten ağda alır gelirim eve atıp ağda yaparım ona, öğretirim.
Tiksinmem böyle işlerden. Öğrensin annem, kullanır ileride, başka kim öğretecek ki ona.
Ahahaha
:D:D:D:D
Maalesef günümüz de Bakimsiz kadin sayisi cok fazla.
Temizlik, bakim benim hassas noktam
Asla tahammul edemem diyordum..
Ama böyle olmuyor bazen incitmemek icin
bir sey demiyorsun, biyiklarina bakiyorsun yine saygindan
incinmemesi icin sessiz kaliyorsun.
Bunu yapan Maalesef kendini onemsemeyen, Kendini degersiz kilmis, hayattan bir beklentisi olmayan, ne bulsa giyen,
kendini sevmeyen vs profillerdir. Ve maalesef temizlik yerine pisligi secmis sahislar.
Benim Aklım almiyor Bir kadin sevgilisinin yanina nasil bıyıklı gelebiliyor ? Agdasiz gelebiliyor, karsisina cikiyor? yani hic düşünmüyor mu soğur iğrenir vs vs
Haydi bunlari gectim?
Sevgiline saygın yok okey , Kendine de mi Saygin yok Hanımefendi ? Bu kadar mi degersiz hissediyorsun kendini üzücü. iki tane makyaj ile Bakimli olmuyorsun.)))
Bakimli olmak ayri, temiz olmak Ayridir bunlari karıştırmamak gerekir.
Temizligin Kadini, Erkegi olmaz Her insan temiz olmali.
Özür dilerim birader ben gay değilim derim. Benden sana eş olur ama sadece okey eşi, batak eşi filan olur derim. Tabi ki görüşmeye devam ederim, ama kardeşçe. Artık birader mi derim abi mi derim orasını bilemem.
Valla bunu sadece kadınlar üzerinden değerlendirmiyorum. Bir kadın olarak da erkeğin bakımlı olmasını güzel kokmasını beklerim.. Bu durum biz kadınlar için de geçerli. İnsan kendine bakmalı. Yani hepimizin ufak tefek defoları var tabi ki doğallık da bi yere kadar. Gerektiği kadar bakım mutlaka ama mutlaka olmazsa olmaz benim için. Bu zaten kişinin kendine duyduğu saygıyı da ortaya koyar. Keyifli günler..
Cevap
77Cevap
Jsjs benim sevgilim erkek olacağına göre ağda yapmasına pekde gerek yok hani. Ama kadınlar daha temiz olmaya dikkat etmeliler bence
kiz sende recep ivedik gibi geldigini dusunnn jsjsjsns
odemeyide sen yaparsin artik sjsnsnns
Senin gibi sevgili yok bu devirdee bulmakk zorr kuzumm😁
Tamda bunu diyecektimm..
Bosver gulum ben bilirim kiymetini senin😁💖
Soru biz kadınlara değil ama jaajja buradan erkeklere sesleniyorum ilk buluşmada özensiz gelen Bi kızı şutlayın😎
😂
Ben onu öyle de severim 😏 burnu mu aktı? Hemen kolumu uzatırım mesela silsin diye. Öyle de delikanlıyız icabında 😎
Olmuyor eniste...
Biraz daha calismalisin
Goruruzz gozum ustunde
Bıyıklı da gelmesin bir zahmet 😏 oldu olacak tıraş da olalım birlikte. 😂 İstemem öyle bakımı yapmalı.🙂
Olsunn gidersiniz berbere jsnsjsns
Püfff olmaz onun tıraş masraflarına yetmez benim maaşım 😂
Ne gibi mesela bacaksa almasın yaa pürüzsüz erkek görünce gülesim geliyor benim. Yüzünü bıyığını orantılasın bakım yapsın yeter. Yanii ne kılsız nede çok kıllı olmasın. 🤭
Kılına , kaşına gözüne göre sevgi belirlemiyorum. Güzellikle söylerim çok absürtse tabi
İnsanlık hali olabilir ama bunu tekrar etmemek gerekir
sevgilim olduğu için normalde bakımlı insanlarla sevgili olurum zaten, normal halini bildiğim için bir kereden bişi olmaz :D
benzer bişi yaşadım ilk buluşma değildi 3 veya 4 buluşmaydı sanırım şakayla karışık bıyıklara madem yağı falan aldım dedim sana gülüp eğlenmiştik 🤣🤣
Böyle şeyler için kırıcı olmaya gerek yok kırmadan anlatmaya çalışırım
bise olmaz yani kibar dille soylerim olmadi zorla kuafore gotururum yapicak bise yok:)
Beni sevdiğini ve bana saygısı olduğunu bildiğim için fazlasıyla anlayışlı karşılarım.
Bu dönemde öyle bıyıklı kız yoktur artık. Bizim lise zamanımızda vardı ama şimdi kizlar çok bakımlı
Tavla falan oynarız maç muhabbeti yaparız sonra evine bırakırım 😅
İnsanlık halidir diyen erkeklerin hepsi kızların bıyıkları çıkmış diye dışlaması peki
Akıllı kadın şutlanacağını anlar
Olmazsa olmaz değil buluşma için. Devamlılık arz etmezse sorun yok.
Ben kıldan tüy den nefret ediyorum muhtemelen soğurum
Olmaz olur mu bal porsuğu gibiyim
Yani ağda yaptığını yapmadığını anlayamam o kadar detaya inemem snjd
Aşık olurum😂 Hiç duymadiniz mi kıllı erkek çekiciliği diye bir şey var (mı acabağ 😂)
Buna sesli güldüm inanki 😂😂😂
Evet var öyle bir şey hshshs
Bakımı insan önce kendine olan saygısından yapması gerekiyor kendine gereken özeni göstermeyen biri nasıl bir ilişki yürütebilir sorgularım zira kişisel bakım her iki taraf içinde önemli
Bu soru erkekler için bence ama hep kizlar cevaplamış
Evet erkeklere ama agdasiz sevmeyen kadinlarda var
Kızın orasını burasını inceleyecek değilim
Ay buna guldum😂
Hahah neye güldün 😂
İste dediginee sjsnsnn
Öyle ama haklıyım 😅. Ben o anın heyecanından fark etme bile etmem
Ama bıyıkta fark edilirrr yani sonucta yuzune bakiyorsunn
Olsun en fazla birlikte tıraş oluruz
Berbere sevgiliyle gitmek hmm 😂
Anlayışla yaklaşırım. Belki zamanı olmamıştır.
Çabuk engelle beni.
Benim berbere götürürüm, ona ne kadar çok değer verdiğimi görsün...
İnsanlık hali der susarım ve daha dikkatli olması konusunda uyarirdim.
İnsanlık halidir der susarım 😂
Fazla lafa gerek yok nokta sjsnjs
İtici olur lütfen alın 😬😬
Özellikle yaz ayların da terleyince o bıyıklar kötü görünüyor 😅
İlk buluşmaya bile özenle giyinip, hazırlanıp gelmiyorsa sıkıntı.
Ahmet abi yanlış gelmişiz gel kahveye okey oynayalım 😋😂
Ben aptal bir aşık olur, gözüm görmez bile. :)
Yani temizlik imandandır.
El ense yapar aslanım benim derim
Sevgilim Olamaz Benim Kıllıysa
Sevgilim bıyıklarını almazsa direkt soğurum. 🙄
Onu bıyıklarından öperim 😂
Artık eski sevgilimdir
Sorum etmem. Kızlar da almaya mecbur değil.
Söylerim abi ben biraz kendine çeki düzen ver diye
E Öhöm Öhön Yani Olmayan Bişey Nasıl Gelsin😂
Anlayışla karşılarım , güzellikle söylerim 🤗
Dalgınlığına gelmiştir olur
Dikkat ederse iyi olmasını söylerim
Organik kadın demekki.
Insanlik halidir bisi demem
İyi muamele yaparsa bunu görmezden gelebilirim.
problem olmaz.
İnsanlık hali olur öyle
Normal karşılarım yani nolcak
Olabilir ne olacak her zaman yapamaz bizde insanız
Ağda yapmasın zaten ne gerek var😂
Kendimi bir yerden atarım.😀
Sorun değil hanımefendi benim için
Sevişeceksek bakımlı olmalı. Saygısızlık bu durum.
Olur yani. insanlik hali. vakti olmayabilir nebileyim anlayis gostermek lazim bence
bıyıkları batar onun be :D
Gayet normal bir şey. Soru erkeklere sanırım :d
Aynen ama agdasiz sevmeyen kizlarda var
Orası öyle orman gibi de gelmesin
Mesela recep ivedik gibi sjsnsjsn
Mesela yani islwisjwisneşnd
ahahaah
c şıkkı..
ama sadece bir sefer..
Sevgilim olmadı ki hiç abla
İnsanlık hali olabilir
Ben traş olcam sende gelcen mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?