Bu hayatın kaybeden (loser) bir insanına tavsiyenşz var mı?

Arkadaşlar ben tükendim 25 yaşında insanların tsşı sıksa suyunu çıkarır dediği yaşta boku yedim , kabalığım için kusura bakmayın ama net olmak istiyorum.

Çok çabaladım , çabalıyorum ama bir türlü olmuyor , gittim garsonluk yaptım pc aldım garsonluk yaparak üniversite okudum. Olduk yazılım mühendisi 2-3 yıl oldu aldığım her proje patladı bir book başaramadım ne para var ne birikim bide üstüne gittim boktan bir kıza aşık oldum elimde ki gül gibi kızı bıraktım o gittiğim kızda beni tekmeledi

Özgüven diye bir şey kalmadı bakıyorum 20 yaşında gencecik oğlanlar olmuşlar kurye o bu yapıyorlar birikim evlilik bense bir bokluğa sıkıştım

Bu hayatta bana tek iyi hissettiren kardeşim vardı gözleri parlayarak bakar bana abi abi diye gezerdi peşimde onun için çalışır hayallerimin peşinden onun için koşardım o da sizlere ömür vefat etti bu sene

Elde avuçta bir şey yok boşa çaba ve öyle kalı kalmış bir insan.

Var mı tavsiyeniz?

Bu hayatın kaybeden (loser) bir insanına tavsiyenşz var mı?
Cevapla