Arkadaşlar ben tükendim 25 yaşında insanların tsşı sıksa suyunu çıkarır dediği yaşta boku yedim , kabalığım için kusura bakmayın ama net olmak istiyorum.
Çok çabaladım , çabalıyorum ama bir türlü olmuyor , gittim garsonluk yaptım pc aldım garsonluk yaparak üniversite okudum. Olduk yazılım mühendisi 2-3 yıl oldu aldığım her proje patladı bir book başaramadım ne para var ne birikim bide üstüne gittim boktan bir kıza aşık oldum elimde ki gül gibi kızı bıraktım o gittiğim kızda beni tekmeledi
Özgüven diye bir şey kalmadı bakıyorum 20 yaşında gencecik oğlanlar olmuşlar kurye o bu yapıyorlar birikim evlilik bense bir bokluğa sıkıştım
Bu hayatta bana tek iyi hissettiren kardeşim vardı gözleri parlayarak bakar bana abi abi diye gezerdi peşimde onun için çalışır hayallerimin peşinden onun için koşardım o da sizlere ömür vefat etti bu sene
Elde avuçta bir şey yok boşa çaba ve öyle kalı kalmış bir insan.
Var mı tavsiyeniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer