Ölüm noktasına gelmiş birine nasıl yardım edersiniz?

Sevdiğim bi kız var iki yılı aşkındır tanışıyoruz bir sürü şeyler yaşadık ne o benden gidebildi ne ben ondan ne o beni terketti ne de ben onu evet ayrılıklar girdi aramıza küslükler vesaire buluştuk beraber olduk ağladık güldük beraber telefonla konuşurken yemek yerdik kavgalar ettik benden gitti boyun kısa diye sonra geri geldi ama sanki hep bişey gizliyor gibiydi. Ne ettiysem ne yaptıysam anlatmazdı instgramında çok yakın gördüğü kız arkadaşıyla konuşurken mesajlarını yakaladım , falanca kişiyle oldu onunla bir tek ama zorla oldu falan yazmıştı ben hiç sormadım ona ama arada bir o çocuk yazınca sorardım anlatmazdı bende ona canımın içi güzel gözlüm içimde bi tuhaf duygu var sanki eksik anlatıyorsun gibi derdim bak işte rüyamda şöyle böyle gördüm diye sonra dün gece anlattı işte bana tecavüz etmiş işte ailem şiddetle büyüttü çocukluğumu yaşamadım küçükken intihar ettim falan işte seni seviyorum ama iğrenç biriyim sana layık değilim gibisinden konuştu ben kabül ediyorum dedim ama yok arkadaş kalalım ama işte benden gitme sen olmasaydın yemin ederim öldürmüştük şimdiye kadar kendimi annemden babamdan görmediğim sevgiyi senden gördüm seninle konuşmak istiyorum falan diyor ne yapacağımı bilmiyorum benim boyum kısa diye benle olmuyor biliyorum ama onu da böyle yalnız bırakmak istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum..
bazen ona diyorum ki gel gidelim buralardan geçmişini bırak terket her şeyi bir kenara at yurt dışına gidelim ben seni kabül ediyorum Off offf ailemin bana yaptığı gibi aileme yapamam diyor millet ben gidersem falanca kişi bak gitti ha şöyleydi böyleydi demekki kızı böyleymiş kızın böyleymiş falan diyecekler annem üzülecek diyor düşünüyorum ona da hak veriyorum. İki arada bir derede kaldım
Ölüm noktasına gelmiş birine nasıl yardım edersiniz?
Cevapla