Eltim olacak kişi eşimin ailesine çok iyi davranıyor şimdiden çok samimi oldu bende baştan beri mesafeliyim böyle devam edermi?

Çünkü ben mesafeli olduğum için sanki o onlara karşı daha ilgili daha samimi oldu şimdiden daha isteme olayı bile olmadı hep böyle devam eder mi bu kız

Eltim olacak kişi eşimin ailesine çok iyi davranıyor şimdiden çok samimi oldu bende baştan beri mesafeliyim böyle devam edermi?
Cevapla