Neden kimsenin kaybetmekten korktuğu bir insan olamıyorum?

Bir kere sevgilim oldu onu ne üzdüm ne ilgisiz bıraktım temas sevmiyordu uzaktan sevdim Instagram. Yı bile onun için indirmiştim hiç kimseylede konuşmuyordum tek hayatım o olmuştu ama benden sıkılıp ayrılmak istedi sorun değil onunla onun iyiliğini isteyerekten ayrıldım ama ondan sonra fark ettim ki kimsenin kaybetmekten korktuğu biri olamamışım sevilmemişim özlenmemişim canım çok yanıyor yardım edin

Neden kimsenin kaybetmekten korktuğu bir insan olamıyorum?
Cevapla