İnsanları kaybetmekten çok korkuyorum?

Her şeyi alttan alıp bişey olmamış gibi davranmakta zor geliyor. Hayatımdan çıkmak isteyen biri vardı. Çok zor geldi ama bitirdim. Bir mesaj atsa eminim dönerim unuturum gene her şeyi ama bana kimse de dönmüyor her şey benim çabamla oluyor diyorum hiç mi verdiğim değeri vermiyorlar bana

İnsanları kaybetmekten çok korkuyorum?
Cevapla