tabiki hakkındır ama güzelce karşındakini kırmadan anlatmalısın uygun zamanda uygun bir dille anlatmalısın
Polikistik Over Sendromu’nda 10 Beslenme Önerisi
1. Kaliteli Protein Kaynakları Tüketin:Omega-3 içeriği ve kaliteli protein kaynağı olduğu için haftada 2 kez balık tüketilmelidir.
Az yağlı kırmızı et, tavuk göğüs, hindi, balık ve yumurta, az yağlı peynirler gibi hayvansal kaliteli protein kaynaklarının tüketimine ve miktarına dikkat edilmelidir.2. Kaliteli Yağ Kaynakları Tüketin:Yemeklerde Ayçiçek yağı veya zeytinyağı gibi bitkisel yağlar kullanılmalıdır.
Kuyruk yağı, iç yağ, tereyağı gibi doymuş yağlardan uzak durulmalıdır.
Ceviz, badem, fındık gibi yağlı tohumlar, avokado, zeytin gibi bitkisel olan doymamış yağlar tercih edilmelidir.
Trans yağ içeren hazır gıdalardan uzak durulmalıdır ve evde de kızartmalardan uzak durarak trans yağ oluşumuna engel olunmalıdır.3. Düşük Glisemik İndeksli Besinler Tüketin:Basit karbonhidrat ve şekerlerden uzak durup, kan şekerini daha yavaş yükselten kompleks karbonhidratlara yönelmeliyiz.
Yulaf, tam tahıllı-tam buğday ekmek, bulgur gibi tam tahılları tercih edin. Pirinç, patates, bezelye, muz gibi bazı besinler kan şekerini biraz daha fazla yükseltebileceği için sınırlı miktarda tüketilebilir.4. Antiinflamatuar Besinler Tüketin:Zerdeçal, zencefil, domates, sarımsak, somon balığı, zeytinyağı ve pul biber gibi baharatlar anti-inflamatuara etkisi yüksek olan besinlerdir. Belirtilen besinler vücutta iltihaplanma riskini de azaltır.
5. Yeterli Lif Tüketimine Dikkat Edin:
İyi bir lif ve protein kaynağı olan kurubaklagiller haftada 2 defa tüketilmelidir.
Lif içeriği yüksek besinler: Brokoli, karnabahar, Brüksel lahanası, kabak gibi sebzeler; kuru fasulye, mercimek gibi bakliyatlar; çilek, armut, ananas gibi meyveler tüketilebilir6. Yeterli Sıvı Alımını Sağlayın:Kg başına 0,33 L su tüketilmelidir ve oturarak içilmelidir.
Çay, kahve, meyve suyu, gazoz su yerine geçmemektedir. Aksine vücuttan sıvı atımına sebep olabilirler.
7. Yeterli Vitamin-Mineral Alımına Dikkat Edin:
Eksik olan vitamin mineraller beslenme ve takviye yoluyla tamamlanmalıdır. Özellikle B12 ve D vitamini seviyelerine dikkat edilmelidir.
Eksik vitamin mineralleri sebze ve meyvelerden bol miktarda karşılayabilirsiniz.
8. Beslenme Uzmanı/Diyetisyenden Yardım Alın:
Gerekli olan enerjinin belirlenip beslenme öyküsü, fiziksel ve sosyal özelliklerinize göre en uygun sürdürülebilir bir beslenme programıyla PKOS semptomlarınızı azaltabilirsiniz.9.. Düzenli Vücut Ölçümü Yapın:Düzenli bel çevresi ölçümü yapılıp bel çevresinin <80 cm olması sağlanmalıdır. Böylece obezite, tansiyon, kalp hastalıkları ve diyabet gibi birçok hastalık riskini azaltmış olursunuz.
10. Egzersiz Yapın:
İnsülin seviyelerini normal aralığa getirmek ve kilo kaybı sağlamak için egzersiz yapılmalı.
HDL adı verilen iyi kolesterol seviyelerini ve mutluluk hormonlarının artması için günlük 45 dk tempolu yürüyüş veya hoşunuza giden farklı egzersizleri yapın.not: lütfen diyetisyene danışın
03 Yorumla- 1 yıl
Ooo adaş naber nasılsın
- 1 yıl
Eh işte okuldan geldim yorgunum oturuyorum
En İyi Cevaplar
1 yılDüzgün bir dil ile kibarca ve incitmeden söylemek lazım, bunu yapmak çok zor ama mecbursun.
Hiç "onun bedeni onun kararı" diye savunmasın diğer arkadaşlar, ben seni sevdiğim halinle görmek istiyorum, senden soğumak uzaklaşmak istemiyorum ki.
İyi o zaman kadın olarak kafayı da 3 numaraya vursun, nasılsa dış görünüş önemli değil, onu karakteri için seviyoruz.
Bıyıklarını almasın mesela, nasılsa dış görünüş önemli değil, onu karakteri için seviyoruz.
Bacak kıllarını, koltuk altını, bikini bölgesini temizlemesin mesela, nasılsa dış görünüş önemli değil, onu karakteri için seviyoruz.
Çok zayıflarsa "aşırı kilo verdin, yakışmıyor sana" diyebileceğimiz gibi aşırı kilo aldığında da aynı tepkiyi verebilmeliyiz.
Bu bir kaza, hastalık, talihsizlik değil ki. Boğazımıza dikkat edeceğiz ve sağlıklı besleneceğiz.
07 Yorumla- 1 yıl
Bazı şişmanlar gerçekten guatr, polikistik vb yüzünden hastalıktan şişman ama kızın bir rahatsızlığı yoksa sadece çok yemektense bence de konuşulmalı herkes dışgörünüşüne dikkat etmeli. Hiçbir kız manken gibi incecik ya da hiçbir erkek kaslı olmak zorunda değil ama insan en azından ideal kilo aralığında kalıp hijyenik bakımına dikkat edebilir ilişki içinde
- 1 yıl
@Nanananananana Evet bazı hastalıklar nedeniyle bazı insanlar ömür boyu kilolu olabiliyor. Ama buradaki bahsi geçen kişi sonradan kilo almaya başlamış. Yani dikkat etmesi gerekli bence.
- 1 yıl
Aynı fikirdeyim
- 1 yıl
İyi niyetle yazılan bir yoruma sevilmeyi hak etmiyorsunuz diye kötü bir dille cevap vermişsin. Bu yorumda şişmanlara kötü bir şey söylenmedi, herkesin kendine göre bir kriteri var ve şişman tercih etmemek de kişinin kendi kriteridir bu yüzden insanları suçlayamazsın. Saç rengi, boy nasıl bir kriter olabiliyorsa kilo da bir kriter olabilir
- 1 yıl
@Nanananananana Kriterlerine bir şey demedim zaten tercih etmeyebilirsin ama yarın bir gün sevdiğin adam kilo alırsa ya da hamile kaldın kilo aldın bu düşünceni yine savunabilecek misin? Çevremde 50 kiloyla evlenip çocupu olunca 70'e çıkankar var
- 1 yıl
Hamilelik çok ayrı bir durum ama, keyfi bir durum değil.
Hiç uğraşma kilo almaya devam etsin. Sen söyleyince kötü olursun. Onların kafası farklı çalışıyor. Demiyor ki adam beni seviyor benim için ilişkimiz için veya kendi için ne fark eder alt tarafı boğazını tut kilo ver diyor. Yok sevmiyorsun yok beğenmezsen kapı orada yok senin üstüne vazife değil. Eee her hesabı öderken her tribi çekerken sadakat bekleyip günlerce naz yaparken evlenip tüm stresi sırtına atarken her şey yolunda ama bi kilo ver diyince kırılıyorlar. Ya bi s. ktirin gidin yaa. Bırak abi o kızı zaten söylesen de söylemesen de senden ayrılınca inat yapıp kendi zayıflıycak sonra kadının fendi diye mağrurlanacak. 😃😃
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılİbrahim saraçoğlu'nun soğan kürü tarifini yapsın. Yanında testere dişli aslan pençesi çayı da içsin. İnternette zaten bu ne kadar süre yapılmalı yazıyor. Ama her bitkisel kür de herkese uymaz, mesela tansiyon hastaları belirli bitkilerin çaylarını çok az tüketmeli. Yani bu soğan kürü ona göre uygun mudur değil midir araştırması gerekiyor. Sülalemde pcos var, bende de vardı ve gittiğim doktorlar iyileşemezsin ömür boyu ilaç kullanmak zorunda kalacaksın falan diyorlardı oysaki bu diyetle de halledilebilecek bir şey. Ama herkes bu süreci aynı şekilde geçirmiyor ve herkes aynı belirtileri yaşamıyor. O yüzden kimisin de diyet işe yaramayabilir. Zaten pcos insülin direncini etkilediği için tatlılığa olan duyarlılık normale göre daha fazla çok oluyor. Açıkçası insan birini sevdimi her haliyle sever ve demek ki sen sadece onun sana verdiği şeyler için sevmişsin. Eğer sevmiyorsan bence onunla kalıp boşuna birbirinizi yormayın. Sağlığını önemsemek başka, kendi güzellik algına uymasını istemek başka.
01 Yorumla- 1 yıl
Pcos ile ilgili sana artı bir bilgi vereyim. Bu kistler vücutta yağlanma yaptığı için, sevgilinin yaptığı diyet veya egzersizler bir işe yaramayabilir yine kilo almaya devam edebilir. Dediğim gibi bu kişiye göre değişen bir şey.
Yapay Zeka Cevapladı
Ay, bu konu hassas bir çizgi hakikaten. 🫣 Şimdi bir yandan sevgilisi olarak düşüncelerini paylaşmak hakkın, ama nasıl söylediğin çok önemli. Kimse kilosu yüzünden kırılmak istemez. Sevgi varsa, destekleyici olman daha güzel olmaz mı? Birlikte sağlıklı rutinler oluşturabilirsiniz mesela. 🏃🥗 Ayrıca yeni yıl geliyor, tam da yeni hedefler koyma zamanı! Onu seviyorsun, doğru kelimeleri bul ve bunu güzel bir şekilde konuş. 💖
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
1 yılPcos bir beladır. Vücut hormonal dengesizlik yüzünden aşırı tüylenme ve sivilce gibi belirtilerle dönem dönem uyarı verir. Kilo artışı gözlemlenir. İstese de insülin direncinden dolayı hasta bir adım ilerleyemez. Her sabah berbat bir halsizlikle uyanır. Bedeni devamlı değişik sinyaller verir. Regl psikolojisi ara sıra gelir, ağrısı gelir ama bir türlü regl olup içerisi rahatlamaz. Herkesin bir tane yumurtladığı o aylık döngüsünü sağlıklı bir şekilde tamamlayamadığı için yumurtalıklarda birçok folikül oluşur ve öylece kalır. Bu kitleler atılamadıkça beden için risk anlamına da gelir. Ve berbat bir şişkinlik yaratır. Barsak rahatsızlıkları ile doğrudan ilişkilidir. Hastaların sık sık ishal ve kabızlık atakları yaşadığı bilinmektedir. Adam gibi bir tedavi yöntemi hala getirilememiştir ve bu rahatsızlıktan muzdarip kadın sayısı giderek artmaktadır.. 400 500 liralık doğum kontrol haplarını suratınıza dayarlar ve bunu sigorta falan da karşılamaz. Koskoca tıp dünyasının önerebildiği tek çözüm yok.
Tüm bunların arasında giderek kilo alan ve bedeni hakkında morali bozulan o sevgiline destek mi olmak istiyorsun yoksa sadece baktığında gözünün doyması için zayıflamasını mı?
30 Yorumla
1 yılBana göre, sevgilinden kilo vermesini istemek, bunu nasıl dile getirdiğine ve niyetine bağlı. Eğer bu talep sevgiyle, onun sağlığını ya da mutluluğunu düşündüğün için yapılıyorsa, bu bir hak meselesinden çok, ilişkinin bir parçası olarak yapıcı bir öneri olabilir. Ancak bu istek, karşı tarafın özgüvenini zedeleyecek şekilde ifade edilirse, ayıp bir durum yaratabilir. İlişkide önemli olan, birbirinizi değiştirmek değil, desteklemek. Eğer böyle bir konuşma olacaksa, onun hislerini gözeterek ve pozitif bir yaklaşımla yapılmalı.
70 YorumlaDerdin kendi zevkin değil, onun sağlığıysa evet bu konuda söz hakkın var (ama bana hiç öyle gelmedin). Durumu kibarca söylemek bir opsiyon ama o ara ara kilo alıp veren biriyse ve sana bu konuda fikrini sormadıysa düşünceni kendine sakla.
Ayrıca örnek olay vereyim. Partnerin sağlıksız bir seviyede zayıfladığı için ona sevdiği yemeklerden yapman/götürmen de var, BBW sevdiğinden ona ısrarla yemek yedirip partnerini obezliğe sürüklemen de. Bunlardan biri düşünceli, öteki adice sonuçta. Sen hangi taraftasın onu bul önce.30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTamamen saçmalık
- Sen gerçekten seviyorsan karşı tarafın sağlığı için kilo vermesini isteyebilirsin ama gerçekten sağlıklı olmasını istediği için ona değer verdığin için onun iyi olmasını istediğin için
- Kendi göz zevkin için değil ya
- zaten eğer gerçekten seviyorsan insan sevdiğinin her versiyonuna aşık olur yarın hamile olduğunda kaldığında o hamilelik haline Beğen beğenmeyecek beğenmez misin
- Gerçek sevgi böyle bir şey değil ki gerçek sevgi karşı tarafın her nefesinde her halini olduğu gibi sevmektir
- Ha sen böyle düşünürken karşı tarafta tabii ki kendine özen gösterir sana karşı sevgisi yüksek olduğu için güzel görünmek ister bu da o tarafın doğru hareketi olur ama bunu görev olarak hak olarak değerlendirmek çok yanlış
60 Yorumla
1 yılErkek arkadaşımın kaslı kollarına bayılıyorum şahsen fakat birkaç aydır birkaç sebepten ötürü saldı. Düzgünce belirttim bunu ona, spor yapmayınca sağlıksız besleniyorsun ve zayıf düşüyorsun dedim. Spora gitmeye başladı tekrardan, yanıma gelince moodu yükselsin diye "oha, ne yaptın kendine tekrar aşık oldum" değip şımartıyorum onu ve alınmıyor da bunu belirtmeme.
Düzgünce belirtsen bence bir şey olmaz, dürüst olmak gerekirse erkek arkadaşım bana kilo vermemi söylese, vermeye çalışırdım. Bunda alınacak bir şey yok, dost acı söyler 🌸03 Yorumla
Soran1 yılteşekkür ederim yorum için
- 1 yıl
Ricalar efendim
Soran1 yılolması gereken bu
Gizli Üye(18-24)1 yılsenin derdin kızın sağlığından çok sadece kendi göz zevkini tatmin etmek gibi geldi bana bu kendi nezdinde en doğal hakkın olabilir bir şey diyemem ama belki bu kız hastalığından dolayı ömür boyu ideal kilosunda olamayacak bunu bilemeyiz hiçbir zaman, hastalıktan dolayı kilo alma durumu söz konusuysa kız da bu durumda olmak istemezdi bulduğunu yiyip de kilo alsa anlarım ama gerçekten seviyorsan hastalığı dış görünüşüne etki etse bile önce sağlığını düşünürsün sevdiğin insanın görünüşünü değil dış görünüş önemsiz gereksiz edebiyatına girmicem evet sevme aşamasındayken herkes bakar fazlasıyla karşısındakinin görünüşe ama sevdikten sonra öneminin kalmaması gerekiyor kalıyorsa sevmiyorsundur kusura bakma insanlar kaza geçiriyor yüzü gözü yara bere oluyor neler geliyor başlarına yine de sevmeye devam ediyorlar bu da aynı şey
40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılPcosda kilo vermek çok zor kendimden biliyorum. Burdan uzun uzadıya zor olur yazması. Zaten bu kızın pcosu varsa kilo vermesi zorunlu. Yani ister göz zevkin için ister sağlığı için olsun ona kilo kontrolünü çok kibar bir şekilde hatırlatmalısın. Çünkü pcos kısırlığa kadar bile gidebiliyor... Şekeri ve gluteni kesmesi lazım. OMEGA 3 takviyesi ve birtakım tavsiyeler de almalı. Burdan uzun uzadıya yazamam zaten kızı ve kan değerlerini de bilmiyorum. Kendisinin bi endokrinoloji uzmanına görünmesi lazım. O gerekli tavsiyeleri verir. Ve Instagramda pcos diye aratın inanılmaz güzel destek motivasyon veren bilgilendirme yapan sayfalar var onlara göz atın. Özellikle sadece pcos ile ilgilenen diyetisyenler bile var. Kilo konusunda uyarırken çok hassas olun ama çünkü bu hastalık depresyona eğilime de sebep oluyor kızcağız üzülmesin
02 Yorumla- 1 yıl
Bende pcos var iki yumurtalığımda varmış zayıf biri olmama rağmen sadece karnım hamile gibi şişiyor ve 3 4 ay aralıklı regl oluyorum sigara kullanıyorum diye bana ilaç vermedi doktor ne yapmak lazım var mı önerin bana
Cevap sahibi1 yılKuşum zayıflarda da oluyormuş evet öğrenince ben de şaşırmıştım çünkü doktorun pcosun vardan sonra söylediği ilk şey kilo ver oluyor. Sana tavsiyem bi gıdaya intoleransın olup olmadığını öğren. Gastroenterolojiye git karnının şişliğini söyle. Bazen gluten hassasiyeti çıkıyor bu şişliklerin altından. Düzenli yürüyüş yap OMEGA üç ve inositol tavsiyesi işe yarıyor baya. Doktoruna danış ve internette de arat bak kullananlar çok memnun. Pcosun hangi belirtileri var sende? Erkek tipi saç dökülmesi akneler erkek tipi kıllanma vs. Zayıf pcos hastalarında belirtiler biraz daha hafif geçiyor. Senin vitaminlerin Kortizol değerin insülin değerin nasıl iyi mi. Eksik vitaminin varsa bunu yerine koy. Özellikle d vitamini eksikliği oluyor pcosda onun takviyesini al. Basit karbonhidrattan uzak durmaya çalış protein sebze ağırlıklı bir beslenme düzeni oturt. Diyet yap demiyorum böyle bi yaşam tarzı benimse. Çünkü pcos ömür boyu tetikte bekleyen bir hastalıktır. Biraz kendini salarsan belirtileri ortaya çıkar.
1 yılNe için istediğine bağlı. Görünüm için istiyorsan, yakışmadığını düşündüğün için istiyorsan onu göründüğü gibi sevmiyorsun demektir bu senin isteğini haksız yapar. Ama eğer sağlığını önemsediğin için kilo vermesini istiyorsan onu gerçekten önemsediğin için bu seni haklıya çıkarır ve bunun için ona yardımcı da olman gerekir. Yani birlikte yürüyüşe çıkabilirsiniz mesela.
10 Yorumla
1 yılSevgilinizin sağlığı için endişeleniyorsanız, bunu sevgi ve destekle dile getirmek doğal bir hak. Ancak, onu olduğu gibi kabul ettiğinizi hissettirmeniz de çok önemli. Konuyu hassas ve sevgi dolu bir şekilde açarak, birlikte sağlıklı alışkanlıklar edinebilirsiniz.
10 Yorumla
1 yılKilo vermesini istemeniz dogal hakkiniz degil. dogaustu bir hak da degil.
Nasil bir kilo araligindayken onu begendiginizi guzel bir dille ifade etmek dogal hakkiniz.
Bu kilo araligi icin caba sarfedip etmemek onun kendi tercihi olmali, sizin talebiniz degil.
Siz 2 - 3 defa dile getirirsiniz. Bunun sizin icin onemini vurgularsiniz. Karsi taraf bunu alir ve kabul etmez veya gormezden gelirse oturup konusma vakti gelmistir.10 Yorumla
1 yılSevdiğin kişinin sağlığı için endişelenmen çok doğal ama bu konuyu konuşurken ona ne hissettiğini nazikçe anlatman önemli kilo almak onun sağlığını etkiliyorsa beraber sağlıklı bir yaşam tarzı benimseyebilirsiniz ama unutma sevgi önce karşılıklı saygıdan gelir
00 Yorumla
1 yılHakkın değil, ayrılmak isteyebilirsin ama sevgilisi olmaya devam etmek istiyorsan da düzgünce kendini de katacak şekilde spora yazılıp beraber, onu destekleyebilirsin, ben spora başlayacağım bana eşlik eder misin gibi, kıza gidip spora yazıl deme yani.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSence sevgilin kilo vermesi gerektiğini bilmiyor mu?
Zaten pcos sendromu var diyorsun. Verebilse sevgilin zaten kilo verir diye düşünüyorum. Belki senin haberin olmasa da çabalıyor.
Bana sen kendi göz zevkin için böyle diyormuşsun gibi geldi.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİlişkin ciddi olsun veya olmasın. Bir kadına kilo ver diyemezsin. çok ayıp ve yanlış , rahatsız edici bir durumdur. Örnek veriyorum. Biz evlenecegiz sen bana desen ki kilo ver , ben sana derim ki hadi ordan git belanı hadi ordan derim yol veririm. Dogruya dogru, sen onu öyle gördüm begendin, degişmesini bekleyemezsin. Diyorsan ki istemiyorum hadi baybay dersin gidersin ayrılırsın.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGeçen hafta bana çok zayıfladın biraz kilo al ben böyle beğenmiyorum dedi ben her aklıma geldiğinde gözlerim doluyor evet zayıfım ben ama aklına çöp gibi bir gelmesin gerçekten pek çok insan nasıl spor yapıyorsun diye soruyor ama o böyle söyledi işte.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDoğal hakkın değil ❌
Kendi bedeni kendi seçimi ister zayıflar ister zayıflamaz sen kendi bedenin ile ilgilen Milletin kızını kendine sevgili yapıp cinsel 👱👐👩partner yapman da doğal hakkın değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl
Yani şöyle eğer onunla sevgili olduğun kilodan daha fazla kilo almaya devam ediyorsa Söyleyebilirsin özellikle o da bu durumdan şikayetçi ise. Ama onu sevdiğim ve sevgili olduğun kiloyla aynı kilo daysa onu öyle kabul ettiysen şu an kilo vermesini söylemen onu üzebilir çünkü sen onu öyle kabul etmişsin00 Yorumla
1 yılKırmadan söyleyebilirsin, "Bebeğim şu an güzelsin ama biraz kilo verirsen hem çok daha güzelleşirsin hem de sağlıklı olursun, sağlığın için endişeleniyorum, beraber spora başlayalım mı?" bu şekilde olabilir.
02 Yorumla
Soran1 yıl1 yıllık spor üyeliğimiz var ama o düzenli gidemiyor çünkü programı yok ve sıkılıyor bazende ordaki zayıf kızları görüp morali bozuluyor
- 1 yıl
Bu sonuçta tüm yük senin üzerine geliyor senin onu yönlendirmen lazım, hadi bu halimizin fotoğrafını çekelim sonra before after yapalım de, onu gerçekten seviyorsan ve bunu hak ettiğini düşünüyorsan senin çabalaman lazım onu gerekirse zorla ısrarla spor salonuna getir veya yürüyüş olur koşu olur öyle date planlaması yap
1 yılOnun sağlığını düşünüp, kırmadan uyarıyorsan yanlış bir şey değil ama sen onu küçümser gibi ya da beğenmediğini hissettirerek veyahut sert bir şekilde uyarıyorsan yanlış. Bu konuda hissettirdiğin, niyetin ve üslubun çok önemli.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sağlığı için kilo vermesinin kendisi için iyi olacağını ve onu sevdiğin için bu tür düşüncede olduğunu belirtebilirsin ama onu bu haliyle kabullenmekte sevginin bir parçasıdır. Çokta ısrarcı olmamak gerekir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılDüzgün bir şekilde söyleyebilirsin güzellik için değilde sağlığın için gibisinden ima edebilirsin birde karşı taraf bunun farkındaysa ve zayıflamak için çabalıyorsa hiç konusunu bile açma iyice strese girer.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Kilo aldiği için terk etmek hakkındir ama kilo vermesini istemen bencillik. Sonuçta o beden başkasına ait. Senin hakkın sadece senin bedeninle sınırlı.
02 Yorumla
Soran1 yılkilo al diye zorlayamam zaten ama dile getirsem veya düşünsem içimden yanlış bi davranış mı olur
1 yılobez bir insanım ve bu konuda yıllarca karşılaştığım zorbalamadan dolayı biraz hassas olabilirim ama ben buna kırılırdım. zaten kendisi giyemediği olmayan kıyafetlerden bunu fark edecektir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılHastalıkdan dolayı kilo aldıysa, metebolizması bir süre sonra kilo vermez hale gelir. Yapman gereken iki şey var. Ya olduğu gibi kabul et. ya da yoluna bak
00 Yorumla
1 yılHastalık nedeniyle kilo almak insanları daha kırılgan yapar. Seviyorsan incitmeden ve destekleyerek konuşabilirsin. Bencilce talepkâr olmak seni haksız duruma düşürür🍎💎
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 643 cevap paylaştı.
1 yılYüzüne direkt olarak kilolu olduğuna dair bir yorum yaparsan tabi ki alınır üzülür. Al kızı, bir spor salonuna götür. Birlikte spor yapın, sağlıklı yaşam aktiviteleri vs yapın.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılİlişkiye başlarken zayıfsa sonradan kilo almayacağına dair seni guvendirdiyse o zaman ayıp değil. Fakat sağlık sorunları yüzünden kilo aldıysa hem ayıp olur hem biraz vicdansizlik olur.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSöyleme biçimin önemli.. düşünceni güzel bir dille ifade edersen karşı taraf da normal algılar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Ayıp değil en doğal hakkın
Zaten kilo almaya doğru giden birine yok sen bu halinle iyisin demek ona kötülükten başka bişey değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 966 cevap paylaştı. Sağlığı için uyarıyorsan hakkın ama diğer türlü sırf senin gözüne hitap etsin diye kilo almasın istiyorsan asla böyle hakkın yok
10 Yorumla
1 yılKilosu hakkında hiçbir şey deme. Sadece beraber spora başlayalım beraber aktivitemiz olsun diye hevese getir. O zaman yapar.
10 YorumlaTanıdığında boyleyse hic bisey isteme. Ben olsam seni bırakır yemeyi birakmazdim 😅😅😅
20 YorumlaHiç de hakkın makkın değil. Beğenmiyosan kapı orada, ayrılacaksın
20 Yorumla
1 yılKimsenin hayatına karışmaya hakkın yok ayıp etmissin
20 Yorumla
1 yılNormal bir şey. Kilo vermeye teşvik etmek için örnek olmalısın. Tıpkı bir ebeveynin çocuğuna örnek olduğu gibi. Birlikte diyet ve spor yapın.
00 YorumlaDoğal rahatsizsan söyle oda seviyorsa mutluluğu için yapar yapamıyorsa zaten uğraşma yol yakınken dön
00 YorumlaDirek talep etmen ayıp bir şey onun yerine ortak spor faaliyetlerine davet et. Senle vakit geçirirken kiloda verecektir.
00 Yorumla
1 yılKilo sağlık için bir tehdit sayılır yani sağlığına dikkat etmesini öner ama kırmadan incitmeden söyleme tarzın o yönde olsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sağlık. noktasında yorum yapabilirsin tabi ya da yönlendirme. Ama üslup kırıcı, rencide edici olmamalı tabi.
00 Yorumlaİsteyenin bir yüzü, vermeyenin iki yüzü karadır. Sen sevdiğinden talep edemeyeceksen hiç bir şeyi neden onunla beraber olasın?
00 Yorumla
1 yılYardımcı olabilirsin ona kilo vermesi konusunda Mesela spor yapabilirsin onunla oda öyle olmak istemezdi. 🙃
01 Yorumla- 1 yıl
Önemli olan dış görünüşü değil önemli olan kalbiniz ve birbirinizi sevmeniz
Tabiki hakkın değil. Beğenmiyorsan begendigin birisine git
05 Yorumla
Soran1 yılonu beğeniyorum ama vücut da önemli bence
Soran1 yılseviyorum çünkü ne saçma sapan sorular soruyon
- 1 yıl
Sevgilinle bir bütün olamamissin maeslef olay bu.
- Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı.
1 yılHiç tahammülünüz yok maşallah, keşke bir de bir boka benzeseniz.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAyıp değil. Sen sevgilinin iyiliğini istiyorsun. Kilolu insan sağlıklı olmaz ki, böyle sözlerle onu ikna et. Seni yanlış anlamasin. Hem görüntü olarak da zayıf insan daha iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOnunla tanıştığınızda şişmansa istemen ayıp olur ama sonrasında kilo aldıysa bence ayıp değil çünkü sen onun şişman halini sevmemişsin başta, kısacası tutarlılık önemli. Onunla konuş eğer o halinden memnunsa zorlamak olmaz yollarınızı ayırırsınız, ama o da kilo vermeye niyetliyse aceleci davranma ona biraz zaman ver kilo aşırı kolay verilebilecek bir şey değil sana hemen güzel görüneceğim diye şok ve zararlı diyetler yapmazsın kız. Ben de kilo verdim haftada 1 kilo gibi vermek iyi bir rakam.
10 Yorumla
1 yılAyrıl gitsin bı doğum yapsa piknik tüpü olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Kırıcı olmadığı sürece kötü değil ve direk demek istemiyorsan gel beraber yapalım de
00 Yorumla
1 yılBilmiyorum hasta birine böyle demek pek doğru değil neticede üzülebilir
00 Yorumla
1 yılSeven her haliyle sever, o zaten farkındadır kilo aldığının
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Ayıp bir şey değil hayır sağlık açısından önemli bir şeydir
00 YorumlaAşırı doğru, madem obezsin, niye benim gibi bi çıtırı istiyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Zorlaniyorsa çok başını yeme. Bazı seyler hormonel ve metabolizma hızzı ile ilgili
00 Yorumla
1 yılSağlığın için falan diyerek konuya gir ver alttan alttan işte 😀
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Ona, kibarca "bir ayıyla ciddi düşünemem" de.
Gerisini o düşünsün.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılNe ayıp ne doğal, kendine ait olmayan şeyler hakkında yorum yapma yetkin yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBilemiyorum güzellik açısından mı istiyorsunuz? Yoksa sağlık açısından mı.
11 Yorumla
Soran1 yılikisi de
Gizli Üye(25-29)1 yılOnu her şekilde sevdiğini ama sağlıklı birlikte uzun ömür gsçirmek istediğini bu yüzden birlikte spor be diyet yapmak istediğini söyle
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSenden zamanla soğur. Ve büyük bir ihtimal onu öyle kabul edecek adam arayisina geçer
23 Yorumla- 1 yıl
Kilolu bir kızı kimse kabul etmez kızda arayışa giremez. Şişkoluğunuzdan gocunup sanki kapınızda erkekler diziliymiş gibi davranmanız yok mu adam ondan soğumuş
Cevap sahibi1 yıl@Kalllisssa ben kilolu değilim yalnız 48 kiloyum beni neden hedef aldın. Ve ayrıca kapılar evet her daim her kadının kapısında olur.
Cevap sahibi1 yıl@Kalllisssa ayrıca ne kdar ornekleri var bu olayların bende sana diyorum ki bu kibrin ne o ulinsnalarida çok seven erkekler var. Ortada koca göbekli erkekler dolasiyorken böyle konuşman çok saçma.
1 yılaga ciddi ilişkiyse göze alman lazım bazı şeyler, seviyosan dert etmeyeceksin ha tabii istemediğini zayıf olduğunda onu daha güzel gördüğünü vs. belirt ama inat ediyorsa veya seni takmıyorsa öyle kabul edicen o kızı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok seviyorsan bir uzmana götür mevzu psikolojik olabilir terapi aldır theta healing falan filan
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNe varmış lan?
- Devamını Gör (82)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer