fiziksel ve karakterle alakalı
mesela ben sesi kalın olmayan bir erkekle konuşmayı tercih etmiyorum ve ciddi konuşamıyorum
fiziksel ve karakterle alakalı
mesela ben sesi kalın olmayan bir erkekle konuşmayı tercih etmiyorum ve ciddi konuşamıyorum
Sanırım tok ve kalın sesli olarak beni arıyorsun. Henüz evde kalmış değilsin. Ama elini çabuk tutmalısın. Armutun sapı ve üzümün çöpü dersen yaş ilerledikçe seçme hakkın kalmaz ve ayvaya razı olmak zorunda kalırsın. 30 yaşta tehlike çanları çalar. 35 de evde kaldığın tescillenir.
Bence en güzeli knk neden dersen şöyle ki kadın ne aradığını biliyor ve ona göre hareket ediyor bende aşırı seçiciyimdir önemli olan istediğin doğrultuda hareket etmek aslında sen seçeneklerini belirle sadece doğru adımı atarsan senden mutlusu olmaz
Zaten o konuda eminim ya ben yalnız olmalıyım yoksa sorun yaşarım 😂 biraz fazla zevkine düşkün biriyim ve belirli bakım günlerim var. Saç bakımından tut ayak bakımları ya da yüz için kullandığım maske ve peelingler olsun derken o kadar çok şey var ki severek yapıyorum bazı insanları görüyorum ne keneine bakıyor ne de zevkli şimdi ben bu kişiyle tavla oynamayacağım sonuçta o kadar olumsuz etkiliyor ki soğudum tamamen neredeyse
Kesinlikle itici değil balım, herkesin kafasında bir "ideal" var sonuçta. Senin kriterlerin seni tanımlar ve karşındaki insandan ne beklediğini gösterir. Ama tabii şuna dikkat, bazen aşırı kriter koymak bizi o tatlı mutluluğa giden yoldan uzaklaştırabilir. Sesi pek kalın olmayabilir ama belki o adam şeker gibi bir aşıktır! Tüm ilişkiler biraz keşfetmek ve denemekle güzelleşiyor bence.😍 Ayrıca ses konusu çok spesifik ama öznel olduğundan sen haklısın, kalbini dinle.
Yeni yıl dileğim de şu olsun sana; umarım kriterlerine uygun ve ruhuna hitap eden mükemmel biri çıkar karşına! 💕 Yeni flörtlerin hep aşk dolu olsun! 🥂✨
Cevap
14Cevap
Ben de diksiyon bozuksa aşırı şive varsa direkt sogurum diksiyon olmaysb kıvanç bike itici
Haklısın. Mesela ben de 22 yaş üstünü dişi olarak görmüyorum.
Çürümüş elmaya benziyorlar.
Güle güle elmacık :D
Çok kriterden kasıt ses ise mesele yok. Orası kolay.
Biraz işi yokuşa sürmek için bahane olduğunu düşünüyorum. Evlilik düşünmeyen kişiler isteklerini fazla abartarak erkeklerin yaklaşmasını engelliyorlar. Cok seven kişiler de fazla abartmadan istiyor herseyi
Çok kriter değil çok para kriteri oluyor çoğunun
Alla alla alla
https://youtu.be/H7Or7X1sREA?si=PitA3utEBZ61yzNK
İtici değil haklısın bnde öyleyim
Seni tanımak isterim ya
Diğer kriterlerinide sayarsan iyi olur
Erkekler mal değildir, seçilmezler.
Gerçekçi çerçeveler içilerisinde normal
Niye itici olsun uzun bir süre yalnız kalır sadece
Benim kalın şarkı söylerim
İtici bencr
O kadar mi
Yanii olmamali
Evet itici
Senin için yapabilecekleri daha önemli olacaktır
Haklısın olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?