Erkekler niye hayatına alacağı kadını statüsüne etiketine göre seçiyor?

Kadının etiketine statüsüne bakarak seçiyorlar buna kesinlikle eminim. Kendilerine yakışacağını düşündükleri en iyi kadını bulmak istiyorlar. Mesleğine statüsüne etiketine bakıyorlar kadının. Kaç defa güzel bir kız olmama rağmen beni resepsiyonistlij yaparken gördükleri için reddettiler. Bir tanesi açık açık bu konuda aşağılamıştı hatta beni. Üstelik bu benim işim bile değil asla benimsediğim bir iş değil sadece dönem dönem para kazanmak için yapıyorum.

erkekler kesinlikle kadının statüsüne etiketine bakıyorlar kendi paraları güçleri olsun veya olmasın bu böyle

Erkekler niye hayatına alacağı kadını statüsüne etiketine göre seçiyor?
Cevapla