Psikoloji okuyan ya da psikolojiden iyi anlatım diyen var mı?

Merhaba 1 yıllık bir ilişkim var evliliğe doğru giden bir ilişkim fakat hiç bir arkadaşım ya da paylaşabileceğim hiç kimse olmadığı için buraya yazmak istiyorum. Partnerim beni gerçekten seven birisi ilişkimiz ilk zamanlarda tabi ki daha iyi ve güzeldi son zamanlar da çok tartışır olduk nedeni ise sevgilimin güzel bir işte çalışmaması, benim ailem varlıklı ve evleneceğim kişinin de devlet işin de çalışmasını istiyor defalarca bunu söyledim o da tedaş şirketinde (özel) çalışıyor şu an fakat 1 ay sonra işten çıkartılacak ben de annem ve kardeşimle konuştum özel sektör de çalıştığını anlattım annem asla ama asla kabul etmiyor babama anlatsam onda kabul etmeyecek bilşyorum, dün sevgilimle tekrar konuştuk bu konuyu fakat işe girene kadar bi dükkan açacağını falan söyledi ama ben kesinlikle ailem in devlet işine girmeden bu işin olmayacağını söyledi dün konuşunca ağladı ve sen beni işim için falan mı seviyorsun demeye başladı. Benim ailem varlıklı bir aile fakat onun ailesi köy de yaşıyorlar ve geçimlerini hayvancılıkla geçiriyorlar asla onların bu durumunu yadırgamıyorum fakat annem bize göre değiller dedi ama sevgilime çok üzüldüm onu terk edersem vicdan azabı çekeceğim napmalıyım?

Psikoloji okuyan ya da psikolojiden iyi anlatım diyen var mı?
Cevapla