Sizce psikoloji okuyan birinden olur mu veya siz olur muydunuz?

Genellikle psikoloji öğrencilerine karşı bir önyargı var ve tehlikeli gözüyle bakıyorlar misal “ her şeyimi didik didik eder, sevgili olunmaz. Her hareketini analiz eder, kafanı karıştırır” gibi gibi.. sizin fikriniz nedir
Sizce psikoloji okuyan birinden olur mu veya siz olur muydunuz?
Cevapla