Psikolog olmaktan veya Psikoloji okumaktan memnun musunuz?

Ben çok memnunum çok Şükür. İnsanların dertlerini dinlemeyi çok seviyorum. Ben onlara birer hasta değil de, onlara birer insan ve canlı gözüyle bakıyorum. Bana gelen her insanı sanki benim ailem gibi görüyorum. Onlara destek olmak, onların hayatlarına dokunmak benim için çok güzel bir duygu. 👩‍⚕️
Psikolog olmaktan veya Psikoloji okumaktan memnun musunuz?
Cevapla