Sürekli kirpiğimi yoluyorum gözüm aşırı kötü duruyor bu yüzden de sevgilimle buluşmayacagim haksız mıyım?

Kendisi asker izne gelecek ama buluşmayı düşünmüyorum kirpiklerimi yoluyorum stresten aşırı kötü duruyor gözüm çok yolmusum zaten tip olarakta kötüyüm kendisine de diyeceğim buluşmak istemiyorum diye
Sürekli kirpiğimi yoluyorum gözüm aşırı kötü duruyor bu yüzden de sevgilimle buluşmayacagim haksız mıyım?
Cevapla