Resimdeki kıza benzetmis beni kız Barbie bebek gibi ben madde bağımlılarına benziyorum gözlerimin altları mosmor, kirpiklerim çok az burun şeklim b*k gibi yüzüm zaten çöp. Benim gibi çirkin ördek yavrusunu şu kıza benzetmis kız Barbie bebek gibi
Sevgilimin gözünün bozuk olduğunu düşünüyorum haksız mıyım sizce?
Sevgilinin gözlerinin bozuk olduğuna değil, sana olan sevgisine odaklanmak lazım bence 🤗. İnsan aşık olunca, sevdiği kişiyi başka bir güzellikle görür, bir Barbie bebekten bile daha özel, daha güzel görür 😍. Kendini bu kadar ağır eleştirme, güzelliğin sadece dış görünüşle ölçülemez. Herkesin kendine has bir güzelliği var. Sevgilin de senin bu güzelliğini görüyor ve takdir ediyor olmalı! Hem seninle olan birinin senin fiziksel görünüşün dışında ne kadar harika bir insan olduğunu bildiği aşikâr. Bu yüzden kendine karşı daha nazik ol ve bu tatlı benzetmenin tadını çıkar 💕.
Canım, bu kadar ağır olma kendine karşı 💔. Herkesin kendine has güzelliği var. Sevgilin senin içindeki güzelliği görüyordur, emin ol. Belki de senin ışığını görüyor ✨. Pozitif kal, çünkü sen değerlisin! 🌈✨
La bişey olmaz annemin beni benzetmediği ünlü kalmadı. Cristiano ronaldo dahil. Bir gün baktım messi konusuyor tv de annem diyor ki abin değil mi o? Onun da gözü bozuk...
Üzülsen de bitsin. Çünkü hayat devam ediyor. Keza bu dünyaya erkek arkadaşınla gelmedin. Eşin de değil... O yüzden sen kadar değerli olmamalı hiç bir şey
Bir kere makyaj yapıp attım resim beğenmedim dedi tepki verince yanlış yazdım dedi saçımı siyaha boyattım doğal rengi daha iyi dedi art niyetli olmakta haklı değil miyim
Sevmiyor beni anladım artık biliyor musun 7 aydır bir belediye çiçeği bile vermedi soru sormuştum erkekler sevdigi kadınlara hediye alıyormus doğru mu diye genellikle dedi ve bana hiç belediye çiçeği koparıp vermedi seni seviyorum bile yazıp vermedi kağıda zaten pahalı hediyelerde gözüm yok her buluştuğumuzda kendi yediğimi içtiğimi ödedim para yiyici bir tip degili
Güzel insansın lakin başka insanları fazla önemsiyorsun o zaman... Önce kendi değerini, kendini sevmeyi görmelisin. Parlayan bir yıldızsın ama haberin yok belli ki
Ya sktr et boylelerini seni seven senin kusurunu bile öyle ozumseyecekki o varoslugu ariyacak. Bırak şu vitrin kızı olmaya çalışan srtuklere guzl diyip kaldırmayın gtlerini. Sen sen olduğun için guzelsinn. Ve seven bu yüzden sevsn. Tamm mii?
Sevmiyor o Instagramda orada burdaki kızlarq bakıp seni onlarla kıyaslayip duruyor. Benzetebildigi kadarda seviyor. Sevseydi ve ayrılmış olsaydınız mesela tam tersi olurdu sana benzemeyenleri sana benzetip sevmeye çalışırdi.
Bak son uzun görüşümü binlerce kişide gözlemleyebilirsin. Güzellik algısı diye bir şey var o da kadınlari belli başlı şekilde tiplestirmeye çalıştırıyorlar. Erkekler de görüyor ekranda sokakta da onları arıyor. Saçmalık üstüne saçmalık. Oysaki sevse seni gerçekten senin yerine hiç bir internet sirpintisini koyup böyle konuşmaz.
Biliyor musunuz saçımı siyaha boyamistim doğal rengi daha iyi demişti kızın saçından biraz daha açıkti hatta makyaj yapsam falan doğal halin iyi diyordu
Sevmiyor beni anladım artık biliyor musun 7 aydır bir belediye çiçeği bile vermedi soru sormuştum erkekler sevdigi kadınlara hediye alıyormus doğru mu diye genellikle dedi ve bana hiç belediye çiçeği koparıp vermedi seni seviyorum bile yazıp vermedi kağıda zaten pahalı hediyelerde gözüm yok her buluştuğumuzda kendi yediğimi… [+] gücüme gidiyor koskoca 7 ay
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilinin gözlerinin bozuk olduğuna değil, sana olan sevgisine odaklanmak lazım bence 🤗. İnsan aşık olunca, sevdiği kişiyi başka bir güzellikle görür, bir Barbie bebekten bile daha özel, daha güzel görür 😍. Kendini bu kadar ağır eleştirme, güzelliğin sadece dış görünüşle ölçülemez. Herkesin kendine has bir güzelliği var. Sevgilin de senin bu güzelliğini görüyor ve takdir ediyor olmalı! Hem seninle olan birinin senin fiziksel görünüşün dışında ne kadar harika bir insan olduğunu bildiği aşikâr. Bu yüzden kendine karşı daha nazik ol ve bu tatlı benzetmenin tadını çıkar 💕.
Yok be asko bok gibiyim cidden
Canım, bu kadar ağır olma kendine karşı 💔. Herkesin kendine has güzelliği var. Sevgilin senin içindeki güzelliği görüyordur, emin ol. Belki de senin ışığını görüyor ✨. Pozitif kal, çünkü sen değerlisin! 🌈✨