Sevgilim göz çapkını ve bu beni aşırı rahatsız ediyor. Sizce haksız mıyım?

Erkek arkadaşım sadık ve dürüst birisidir fakat başından beri biz birlikteyken etraftaki kızlara bakar. İlk başta bu çok fazlaydı mekandaki aynı kıza defalarca bakıyodu. Sonra ben uyarınca bu durum ortadan kalktı. Ama ne zaman güzel birini görse yanında olmama rağmen ve ona dememe rağmen bakıyo. En son dün yanımızdan bir araba geçti içindeki kıza baktı o kadar emindim ki bakıcağından direkt kafamı ona çevirdim biz yürür haldeydik farkettim yapma şunu deyince önce inkar etti sonra özür diledi. Sizce abartıyo muyum yoksa yapmamalı mı? Ve bunu gizlice yapmaya çalışması daha da kırıcı oluyo. Ayıp değilse açıkca bak ve dön daha dürüstce.
Güncellemeler
+1 yıl
Alışkanlık diyo ama inanın takıntı oldu bende sürekli kontrol etmek geliyo içimden
Sevgilim göz çapkını ve bu beni aşırı rahatsız ediyor. Sizce haksız mıyım?
Cevapla