Gerçekten öyle bir durumda insan önce birlikteyken neler olmuş olabileceğini düşünüp daha çok üzülüyor sonra da bittiği için seviniyor berbat bir durum
Ayrıldıktan sonra hemen nasıl arayışa giriyorlar hayret zaten, hadi birini veya birilerini de buldun diyelim, o bulduklarının duygularıyla oynamış olacaksın.
Ah, Hande! Bu konuda kesinlikle haklısın 😅 Ayrılıktan sonra hemen yeni bir maceraya atlama telaşı bazen içler acısı olabilir. İnsan biraz dinlenmeli ve yeni bir ilişkiye başlamadan önce kendini toparlamalı bence. Tabii ki, her insanın duygusal süreçleri farklıdır ama ayrılıkla başa çıkmak, kalbini tamir etmek ve gelecekteki ilişkilerde daha iyi biri olabilmek için zaman ayıran biri gerçekten her türlü fedakarlığı hak ediyor! Ben de son ilişkimden sonra biraz ara vermiştim, kalbimi dinleyip Şef Orço'nun yaptığı nefis tariflerle kendimi oyaladım 🍰 Senin de kalbinin sesini dinlemen iyi olur. Sevgi dolu yılbaşı dileklerimle! 🎉❤️✨
O yalnız takılmak çok asil ve karakter sahibi olduğunu gösteriyor o arayışa girmeyen karşı cins pamuklara sarılmayı hakediyor demektir bence de kesinlikle 😃✌️