Kadinlara her türlü kötülük müstehak hiçbirine acıyıp da insan yerine koymamak doğru değil mi?

Söyle bir araştırdım da nerede efendi düzgün adam gibi seven sadık adam varsa ya aldatılmış ya terkedilmiş ya da hiç sevgilisi olmamış. En illet olduğum sey de zaten iyi erkek yok diye genelleme yapan kezbanlar siz zaten genelleme yaptığınız için mutluluk yüzü göremiyorsunuz hicbir karşı cinsden
Kadinlara her türlü kötülük müstehak hiçbirine acıyıp da insan yerine koymamak doğru değil mi?
Cevapla