Kadınlara kötü mü davranmak gerekiyor?

Nedense çevremi ve genel ilişkilere bakınca erkek kadına kötü davraninca daha fazla baglaniyorlar erkeğe, hatta dövüyor bacağını kırıyor falan. Kadınların gizliden gizliye mazojist olduğunu düşünüyorum. Çünkü mantıklı bi açıklamasi yok bunun. İtin gtne sokunca daha çok seviyorlar. Bi garipsiniz vesselam..

Kadınlara kötü mü davranmak gerekiyor?
Cevapla