Kadınlara kötü davranmamız mı gerekiyor?

Sevilmek için kötü davranmak, kadına yüksek sesle bağırmak mı gerekiyor?

Ben iyi ve düzgün biriyim hep kaybediyorum. Genelde çocuk yapma zamanı gelince bizim gibileri kullanıyorlar sanırım.

Kadınlara kötü davranmamız mı gerekiyor?
Cevapla