Sevilmek için kötü davranmak, kadına yüksek sesle bağırmak mı gerekiyor?
Ben iyi ve düzgün biriyim hep kaybediyorum. Genelde çocuk yapma zamanı gelince bizim gibileri kullanıyorlar sanırım.
Sevilmek için kötü davranmak, kadına yüksek sesle bağırmak mı gerekiyor?
Ben iyi ve düzgün biriyim hep kaybediyorum. Genelde çocuk yapma zamanı gelince bizim gibileri kullanıyorlar sanırım.
Cevap
3Cevap
bak birader sizin gibi tipler kadında saf cikarsiz sevgi ariyorsunuz bu imkansiz, anneniz disinda hicbi kadindan bu sevgiyi bulamazsiniz. kadinla iliskiyi is ortakligi gibi ama duygusal olanindan düşün. hem sevgi acligimizi hem baska ihtiyaclarimizi giderdigimiz karsilikli birbirinize ihtiyac duydugumuz canlilariz. olursa olur olmazsa olmaz gozuyle bakacaksin.
Kadının sevgisi olmuyor ki o zaman işte, para seviyor beni sevmiyor ki sonuçta. Nasıl saygı duyacagim. Daha çok para alan kimse onun altına yatacak böyle bir varlığa saygı duyulur mu
ya sen parasiz bir erkegin sevildigimi duydun mu gordun mu? para kazanmayan bir erkekle evlenen kiz var mi bu dunyada? Kizlarin sevgisi şartlara dayanir bunu kabullenirsen kadina tapmazsin ve boyle yaratilmis dersin nefrette etmezsin.
O para senin düşündüğün bir para değil. En az 100 200 kazanman lazım ki kadında arzu sevgi olussun. Aylık 30-40 alan adama kadın selam bile vermez
O beni severken yüzüne gülemedim utandım, sonra ben açıldım istemedi, biraz üsteledim yıllar geçti arada o beni yokladı bazende ben onu,.. şu an bıktım, aynı anda sevip kıymet bilmek gerek
İstemediği için aşık olmussun. Eğer sana nazik efendi yaklassaydi ve seni kabul etseydi başka erkeğe gececektin
Hayır o bana aşıkken, ben utanırken aslında aşıktım, kızlarla arasının iyi olmasına çok sinir oluyordum, beni sevemez diyordum.. Yoksa gözlerini görmek için fırsat kollardım..
İşte kadın ruhu böyle. O kızlardan erkeği elde etme çabası. Hirs yapmissin sen sadece. Adam falan hikaye. Kadinlar rekabeti parayı sevmeyi aşk zannediyor.
Ne alaka ya benden güzel kızlar vardı güvensizdim.. Ayrıca onlarla sevgili değildi.. Kız arkadaşı çok fazla olan adama güvenmek kolay mı!
Sokakta yürürken arkanıza baka baka yürümeniz çok normal. Şiddeti ve acı çekmeyi seviyorsunuz.
Ben aynı anda sevip kıymet bilmek gerek diyorum, siz ne diyorsunuz ya neyse boşverin.
O adam yalnız bir adam olsaydı ve sana sevgi duysaydi sen o adamı ezik gorecektin. O adam çevresinde kızlar olduğu için sen sadece hoşlanti hissettin hepsi bu. Kadının sevgisi aşkı minneti sadakati olamaz.
Yıllar sonra bana beni sevdiğini söyledi.. Yalnız hissettiğini söyledi.. Gerçekten medyada eski arkadaşları yoktu.. Bu beni rahatlattı, tamam yalnız da kalmasın ama eskiden çevresindeki kızlardan hiç hoşuma gitmeyenler vardı.. Okulda üstümde çok toplum baskısı vardı, kendi çevremden de sevmediklerim vardı.. Bende yalnız hissettiğimi söyledim.. Sen hiç bir şey bilmiyorsun. Yine o terk etti beni. Ben onunla kalırdım. Ha sıkılabilirdim belki ama o da sıkılabilirdi çünkü o bana benziyor.. Gitsede beni unuttuğunu sanmıyorum. Çok sevilmek kızlarada erkeklere de yaramaz. Ölçülü olunmalı
Büyük bilge muzlu soda derki seveni sever skeni severler
Kızların canı cehenneme ya 28 yıldır elime mahkum ettiler
Yanlış insanlarla tanımışsın bugüne dek
Hiç doğru kadına denk gelmedim. Hepiniz aynı misiniz acaba, sevgi görünce kadının ruhu tiksiniyor sanırım erkek nazik olunca vs
Hayır aksine bence bir erkeğin nazik olması çok güzel dediğim gibi yanlış insanlar ile tanışmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, doğru insanlara henüz denk gelmemişsin, bu kadar basit 🌟. Sana bir sır vereyim; kadına kötü davranmak birini kazanmanın yolu değil, tam tersine duygusal derinlik ve sevgiyle yaklaşanlar daha çok değer görür. İnsanlar bazen doğru ilişkilerden geçmeden ne istediklerini anlayamaz. Bu senin hatan değil, deneyim biriktiriyorsun.
Gerçekten seni anlayabilecek biriyle karşılaştığında, o iyi, düzgün tarafın her şeyden daha kıymetli olacak. Sen kendin ol, yeter 🧡. Kendi değerinden asla ödün verme, çünkü sen değerlisin! 🌻