Şişman ya da başı etli kadınların sevilmeye hakkı yok mu?

Kilom var kimle konuşsam kilomu bahane ediyor, hastalığım var kullandığım ilaçlar aldırıyor, zayıfla falan demeyin yani istemsiz oluyor, umarım bizim de insan olduğumuzu unutmazsınız
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme ; "balık etli"
Şişman ya da başı etli kadınların sevilmeye hakkı yok mu?
Cevapla