Kendimi çok yalnız hissediyorum ve sürekli şefkat istiyorum neyim var?

2 ay sonra evleniyorum ama nişanlımı sürekli yanımda istiyorum. Bana sarılsın konuşsun falan. Son 1 aydır böyleyim küçücük bişey olsa başlıyorum beni sevmiyon evlenmek istemiyon demeye.
Kendimi çok yalnız hissediyorum ve sürekli şefkat istiyorum neyim var?
Cevapla