Konuştuğum çocuk bana kızdı ve 2 gündür konuşmuyoruz. Nasıl bana yazmasını sağlarım?

Normalde güzel konuşuyorduk aramızda genel cinsel muhabbetler vs de dönüyordu, çok yoğun olduğu için mesajlarıma geç bakıyordu. Biliyorum çünkü start-up bir yazılım şirketinin ortağı ve deli gibi çalışıyor. Neyse, biz cuma akşamı aradım ben onu konuştuk dedim rahatsız oluyorum hani başka bir amacın varsa söyle falan dedim. Bana dedi ki, ya ben Ankaradayım hani farklı bir amacım olsa İstanbuldan bi kızla mı konuşurum dedi, seninle ilgilenmesem seni beğenmesem neden uğraşayım dedi (uğraştığı bir şey de yok he) Sonra ertesi gün saatlerce bakmadı, baktığında da ben de aradım bunu. Kızdı bana toplantıdaydım, diğer toplantıya yetişmeye çalışıyorum diye. Ben pardon dedim falan ve kapattı telefonu. Mesaj attım bilmiyordum, iyi toplantılar :* diye ve görüldü attı. Hayvan. O günden beri de konuşmuyoruz ama benim ona anlamsız bir bağlılığım bağımlılığım var. Bana yazsın istiyorum ne yapmalıyım?

Konuştuğum çocuk bana kızdı ve 2 gündür konuşmuyoruz. Nasıl bana yazmasını sağlarım?
Cevapla