Arkadaş olarak konuştuğum hoşlandığım çocuk 2 gündür yazmıyor. çevrim içi olduğu halde. yazmalı mıyım?

arkadaş olarak konuştuğum hoşlandığım çocuk 2 gündür yazmıyor. çevrim içi olduğu halde. yazmalı mıyım?
Arkadaş olarak konuştuğum hoşlandığım çocuk 2 gündür yazmıyor. çevrim içi olduğu halde. yazmalı mıyım?
Cevapla